SmartAge.pl
    Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn
    Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn RSS
    SmartAge.pl
    • Technika
      1. Militaria
      2. Lotnictwo
      3. Motoryzacja
      4. Kosmos
      5. Statki i okręty
      6. Kolej
      7. Transport
      Featured
      26 września 202318 Mins Read

      Brytyjskie królowe mórz – Queen Mary i Queen Elizabeth

      Recent
      3 października 2023

      Douglas B-23 Dragon – długowieczna ofiara rewolucji

      1 października 2023

      Skansen taboru kolejowego w Chabówce

      30 września 2023

      Polskie parowozy pośpieszne Pt47

    • Historia
      1. Katastrofy
      2. Polityka
      3. Terroryzm
      4. Sylwetki
      Featured
      26 września 202318 Mins Read

      Brytyjskie królowe mórz – Queen Mary i Queen Elizabeth

      Recent
      3 października 2023

      Douglas B-23 Dragon – długowieczna ofiara rewolucji

      1 października 2023

      Skansen taboru kolejowego w Chabówce

      30 września 2023

      Polskie parowozy pośpieszne Pt47

    • Technologia
      1. Internet i komputery
      2. Fotografia
      3. Gadgety
      4. Nauka
      5. Drony
      6. Gry komputerowe
      Featured
      1 marca 20224 Mins Read

      Sea Shadow – eksperymentalny okręt w technologii stealth

      Recent
      29 września 2023

      Programista Java – w jakich branżach potrzebują go najbardziej?

      6 września 2023

      Nowoczesne biuro rachunkowe: automatyzacja i integracja z pomocą ERP

      30 sierpnia 2023

      Studium Przypadku: Testowanie przewodów gumowych pod kątem szczelności przy wykorzystaniu podciśnienia

    • Lifestyle
      1. Podróże
      2. Miejsca
      3. Sport
      4. Rozrywka
      5. Kultura
      6. Zabawki
      7. Zdrowie
      8. Jedzenie
      Featured
      6 maja 20216 Mins Read

      Ubrania do zadań specjalnych – Helikon-Tex Woodland i Tiger Stripe

      Recent
      27 września 2023

      Kolejkowo – świat w miniaturze

      14 września 2023

      Hotel Forum – krakowski przykład brutalizmu

      10 września 2023

      Radithor – „lek”, który zabijał

    • Biznes
      1. Historia znanych marek
      2. Media
      3. Przemysł
      4. Reklama
      Featured
      30 grudnia 201910 Mins Read

      Złomowanie statków w XXI wieku

      Recent
      29 września 2023

      Programista Java – w jakich branżach potrzebują go najbardziej?

      20 września 2023

      Ursus model 1921/1922 – pierwszy polski ciągnik rolniczy

      6 września 2023

      Nowoczesne biuro rachunkowe: automatyzacja i integracja z pomocą ERP

    • Recenzje
      1. Gry komputerowe
      2. Gry planszowe
      3. Gry karciane
      4. Filmy
      5. Książki
      6. Sprzęt
      Featured
      9.0
      1 października 20164 Mins Read

      Żywioł. Deepwater Horizon – recenzja

      Recent
      2 października 2023

      Wiedźmin: Stary Świat – dodatki Skellige, Magowie i Legendarne Łowy

      2 października 2023

      Powerbank Joyroom 30000mAh 22.5W

      8.9
      29 lipca 2023

      Wiedźmin: Stary Świat – recenzja

    • Redakcja
      • O nas
      • Reklama
    • Kontakt
    SmartAge.pl
    You are at:Strona główna » Antidotum Airshow Leszno 2023 – relacja
    Artykuły

    Antidotum Airshow Leszno 2023 – relacja

    Michał BanachBy Michał Banach23 czerwca 2023Updated:23 czerwca 2023Brak komentarzy5 Mins Read
    Facebook Twitter Email Pinterest LinkedIn Tumblr
    Antidotum Airshow Leszno 2023 – relacja
    Antidotum Airshow Leszno 2023 – relacja
    Już od dobrych kilku lat w czerwcu do Leszna ściągają piloci z Polski jak i z całego świata oraz tłumy fanów lotnictwa na pokazy lotnicze. Niegdyś piknik lotniczy (albo raczej szybowcowy) w Lesznie stał się obecnie jedną z najważniejszych imprez lotniczych w Polsce. Z roku na rok Antidotum Airshow Leszno staje się coraz lepszą i większą imprezą. Również i w tym roku było głośno, a w powietrzu działo się bardzo dużo.

    Pokazy w Lesznie odbywają się co roku od dobrych kilku lat, a od 2020 roku noszą nazwę Antidotum Airshow Leszno. Tegoroczne pokazy rozpoczęły się w piątek 16 czerwca i trwały do soboty 17 czerwca. Taki układ imprezy sprawia, że w pierwszy dzień nie ma zbyt dużych tłumów, ale w sobotę lotnisko jest pełne po brzegi. W tym roku pogoda nie była zbyt pewna, ale magia Leszna zadziałała i poza kilkoma falami deszczu w piątek oraz kilkoma kroplami, które spadły w sobotę, największe ulewy i burze ominęły lotnisko w Lesznie.

    Balony (fot. Michał Banach)
    Balony (fot. Michał Banach)

    Antidotum Airshow Leszno ma co roku taki sam układ, który sprawdza się idealnie – blok pokazów dziennych zaczyna się około godziny 16 i poprzedzony jest treningami, przez co w praktyce już od rana na lotnisku coś się dzieje. Loty trwają do 23:00 i chociaż w rozpisce zapisana jest przerwa, zwykle nikt jej nie zauważa. Zwieńczeniem imprezy jest efektowny pokaz zespołu Aerosparx połączony z pokazem sztucznych ogni i pirotechniką.

    W tym roku w Lesznie pojawiło się kilkadziesiąt samolotów, zespołów akrobacyjnych i pilotów z Polski i zagranicy, w tym m.in. z Francji, Austrii i Słowenii. Nie zabrakło stałych bywalców, czyli Aerosparx, The Flying Bulls Aerobatic Team, Łukasza Czepieli, Flying Dragons Team, Blanix-Team, Marka Choima i pojawiających się od kilku lat OV-10 Bronco, Super Puma Display Team, zespołu Red Bulla a także samolotów Polskich Sił Powietrznych, czyli C-130 Hercules i Lockheed Martin F-16 Jastrząb. Dodatkową atrakcja był niemiecki Eurofighter Typhoon oraz samolot CAC CA-13 Boomerang.

    CAC CA-13 Boomerang (fot. Michał Banach)
    CAC CA-13 Boomerang (fot. Michał Banach)

    Dzienna część pokazów wypełniona jest lotami samolotów akrobacyjnych i historycznych, a pod wieczór, gdy tylko zaczęło się ściemniać, na niebie pojawiły się samoloty wyposażone w pirotechnikę, dzięki której ich pokazy są bardzo efektowne. Organizatorzy starają się, aby każda edycja była nieco inna i mogła wyróżnić się jakimś nietypowym pokazem. W tym roku była to „operacja usunięcia przypadkowego samochodu z lotniska” oraz występ Neli Sieniec tańczącej na szarfach podwieszonych pod balonem.

    Nie zabrakło oczywiście atrakcji na ziemi w postaci wystaw sprzętu wojskowego, licznych straganów z gadżetami i zabawkami, a także olbrzymiego placu zabaw z diabelskim młynem (na który chciałem wejść w sobotę, ale… kolejka okazała się za długa). Sporą nowością względem ubiegłych lat był w tym roku układ parkingów. Zamiast jednego parkingu na terenie lotniska, organizatorzy udostępnili dwa parkingi, ale poza lotniskiem – jeden około 900 m od lotniska, a drugi dalej, ale połączono go linią autobusową z lotniskiem. Okoliczni mieszkańcy natomiast skrzętnie (i bardzo dobrze) wykorzystali fakt, że oficjalne parkingi umieszczono dosyć daleko i przygotowali własne, małe parkingi na swoich posesjach i działkach tuż obok lotniska.

    Lockheed Martin F-16C Jastrząb (fot. Michał Banach)
    Lockheed Martin F-16C Jastrząb (fot. Michał Banach)

    Dzięki takiemu układowi nieco polepszyła się przepustowość dróg, ale i tak ostatecznie przegrały one z tłumami odwiedzającymi leszczyńskie lotnisko (według organizatorów na lotnisku w sobotę znajdowało się nawet 30 000 osób!). Ci, którzy przyjechali wcześnie, bez problemu znaleźli miejsca w piątek i w sobotę, ale około godziny 17 w sobotę parkingi zapełniły się i już do końca imprezy okoliczne drogi były pełne samochodów. Wyjazd też nie był najbardziej komfortowy, ale i tak wyszło to lepiej niż rok i dwa lata temu.

    Pod względem tak podstawowych kwestii jak jedzenie i toalety, w tym roku organizatorzy zadbali o aż 3 strefy z jedzeniem i kilka dużych „skupisk TOI TOI”. W piątek radziły sobie one świetnie, ale w sobotę oblężenie było tak duże, że kolejki liczyły po kilkadziesiąt osób, które zapewne musiały czekać na swoją kolej po kilkadziesiąt minut.

    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)

    Kolejną dużą zmianą był podział strefy publiczności, która wzbogaciła się o kolejną, trzecią strefę spotterską, tym razem w centrum strefy publiczności (pozostałe dwie znajdowały się na lewym skraju lotniska, w pobliżu osi zakrętu strefy pokazów, oraz na przeciwko lotniska), obok której umieszczono strefę komfort z trybuną oraz leżakami, a także o strefę VIP na skraju lotniska (jej umiejscowienie nie było najlepsze, ale strefa skierowana była do osób, które chciały oglądać pokazy w kameralnej atmosferze, z własnym wyżywieniem).

    Organizacja imprezy była w tym roku na najwyższym poziomie – chyba lepiej niż w poprzednich latach. Same pokazy również były bardzo ciekawe i intensywne. Organizatorzy do samego końca ukrywali kilka niespodzianek, a także cały czas dbali o to, aby zastępować maszyny, które z przyczyn niezależnych nie mogły wziąć udziału w pokazach.

    Na robocie ;) (fot. Marta Liberska)
    Na robocie 😉 (fot. Marta Liberska)

    Praktycznie cały czas jakieś maszyny znajdowały się w powietrzu, albo przygotowywały się do startu. Było intensywnie i głośno, ponieważ przylot F-16 zdecydowanie należał do głośnych. Bardzo ciekawie wypadł przelot C-130 Hercules, który jak co roku zrzucił flary, ale przy okazji wykonał kilka efektownych przelotów. Grupy akrobacyjne również zaprezentowały się bardzo dobrze. Chociaż na pierwszy rzut oka tegoroczna edycja Antidotum Airshow Leszno była bardzo podobna do poprzednich, nie było nudy i widać, że organizatorzy dbają o to, aby każdy znalazł coś dla siebie.

    Efekt? Kilkadziesiąt tysięcy zdjęć, które możecie zobaczyć w poniższej galerii.

    Super Puma Display Team (fot. Michał Banach)
    Super Puma Display Team (fot. Michał Banach)
    Super Puma Display Team (fot. Michał Banach)
    Super Puma Display Team (fot. Michał Banach)
    Orlen Grupa Akrobacyjna Żelazny (fot. Michał Banach)
    Orlen Grupa Akrobacyjna Żelazny (fot. Michał Banach)
    Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Orlen Grupa Akrobacyjna Żelazny (fot. Michał Banach)
    Orlen Grupa Akrobacyjna Żelazny (fot. Michał Banach)
    Nightflight Acro Team (fot. Michał Banach)
    Nightflight Acro Team (fot. Michał Banach)
    North American Rockwell OV-10 Bronco (fot. Michał Banach)
    North American Rockwell OV-10 Bronco (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Flying Dragons Team (fot. Michał Banach)
    Flying Dragons Team (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    PZL-104 Wilga (fot. Michał Banach)
    PZL-104 Wilga (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Boeing N2S-3 Stearman (fot. Michał Banach)
    Boeing N2S-3 Stearman (fot. Michał Banach)
    Obornickie motolotnie (fot. Michał Banach)
    Obornickie motolotnie (fot. Michał Banach)
    North American Rockwell OV-10 Bronco (fot. Michał Banach)
    North American Rockwell OV-10 Bronco (fot. Michał Banach)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Michał Banach)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Michał Banach)
    PC-7 TEAM (fot. Marta Liberska)
    PC-7 TEAM (fot. Marta Liberska)
    Erco Ercoupe (fot. Michał Banach)
    Erco Ercoupe (fot. Michał Banach)
    Boeing N2S-3 Stearman (fot. Michał Banach)
    Boeing N2S-3 Stearman (fot. Michał Banach)
    PC-7 TEAM (fot. Marta Liberska)
    PC-7 TEAM (fot. Marta Liberska)
    PZL W-3WA Sokół (fot. Michał Banach)
    PZL W-3WA Sokół (fot. Michał Banach)
    Super Puma Display Team (fot. Michał Banach)
    Super Puma Display Team (fot. Michał Banach)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Marta Liberska)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Marta Liberska)
    Blanix-Team (fot. Marta Liberska)
    Blanix-Team (fot. Marta Liberska)
    Flying Dragons Team (fot. Marta Liberska)
    Flying Dragons Team (fot. Marta Liberska)
    Boeing N2S-3 Stearman (fot. Michał Banach)
    Boeing N2S-3 Stearman (fot. Michał Banach)
    CAC CA-13 Boomerang (fot. Michał Banach)
    CAC CA-13 Boomerang (fot. Michał Banach)
    Vought F4U Corsair (fot. Michał Banach)
    Vought F4U Corsair (fot. Michał Banach)
    Balony (fot. Marta Liberska)
    Balony (fot. Marta Liberska)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Marta Liberska)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Marta Liberska)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Marta Liberska)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Marta Liberska)
    Lockheed Martin F-16C Jastrząb (fot. Marta Liberska)
    Lockheed Martin F-16C Jastrząb (fot. Marta Liberska)
    Orlen Grupa Akrobacyjna Żelazny (fot. Marta Liberska)
    Orlen Grupa Akrobacyjna Żelazny (fot. Marta Liberska)
    BushCat Demo Team (fot. Marta Liberska)
    BushCat Demo Team (fot. Marta Liberska)
    Flying Dragons Team (fot. Marta Liberska)
    Flying Dragons Team (fot. Marta Liberska)
    Flying Dragons Team (fot. Marta Liberska)
    Flying Dragons Team (fot. Marta Liberska)
    Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Boeing N2S-3 Stearman (fot. Michał Banach)
    Boeing N2S-3 Stearman (fot. Michał Banach)
    Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Aerosparx (fot. Michał Banach)
    North American Rockwell OV-10 Bronco (fot. Michał Banach)
    North American Rockwell OV-10 Bronco (fot. Michał Banach)
    Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Vought F4U Corsair (fot. Michał Banach)
    Vought F4U Corsair (fot. Michał Banach)
    Yak-3UPW (fot. Michał Banach)
    Yak-3UPW (fot. Michał Banach)
    Yak-3UPW (fot. Michał Banach)
    Yak-3UPW (fot. Michał Banach)
    CAC CA-13 Boomerang (fot. Michał Banach)
    CAC CA-13 Boomerang (fot. Michał Banach)
    CAC CA-13 Boomerang (fot. Michał Banach)
    CAC CA-13 Boomerang (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    PC-7 TEAM (fot. Michał Banach)
    PC-7 TEAM (fot. Michał Banach)
    PZL-104 Wilga (fot. Michał Banach)
    PZL-104 Wilga (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Royal Jordanian Falcons (fot. Marta Liberska)
    Royal Jordanian Falcons (fot. Marta Liberska)
    North American Rockwell OV-10 Bronco (fot. Michał Banach)
    North American Rockwell OV-10 Bronco (fot. Michał Banach)
    Royal Jordanian Falcons (fot. Marta Liberska)
    Royal Jordanian Falcons (fot. Marta Liberska)
    North American Rockwell OV-10 Bronco & Bell AH-1 Cobra (fot. Michał Banach)
    North American Rockwell OV-10 Bronco & Bell AH-1 Cobra (fot. Michał Banach)
    Bell AH-1 Cobra (fot. Michał Banach)
    Bell AH-1 Cobra (fot. Michał Banach)
    Boeing N2S-3 Stearman (fot. Michał Banach)
    Boeing N2S-3 Stearman (fot. Michał Banach)
    Bell AH-1 Cobra (fot. Michał Banach)
    Bell AH-1 Cobra (fot. Michał Banach)
    Bell AH-1 Cobra (fot. Michał Banach)
    Bell AH-1 Cobra (fot. Michał Banach)
    Boeing N2S-3 Stearman (fot. Michał Banach)
    Boeing N2S-3 Stearman (fot. Michał Banach)
    Bell AH-1 Cobra (fot. Michał Banach)
    Bell AH-1 Cobra (fot. Michał Banach)
    Łukasz Czepiela Carbon Cub UL (fot. Michał Banach)
    Łukasz Czepiela Carbon Cub UL (fot. Michał Banach)
    Łukasz Czepiela Carbon Cub UL (fot. Michał Banach)
    Łukasz Czepiela Carbon Cub UL (fot. Michał Banach)
    Łukasz Czepiela Carbon Cub UL (fot. Michał Banach)
    Łukasz Czepiela Carbon Cub UL (fot. Michał Banach)
    Łukasz Czepiela Carbon Cub UL (fot. Michał Banach)
    Łukasz Czepiela Carbon Cub UL (fot. Michał Banach)
    DFS Habicht (fot. Michał Banach)
    DFS Habicht (fot. Michał Banach)
    Łukasz Czepiela Zivko Edge 540 (fot. Marta Liberska)
    Łukasz Czepiela Zivko Edge 540 (fot. Marta Liberska)
    Łukasz Czepiela Zivko Edge 540 (fot. Marta Liberska)
    Łukasz Czepiela Zivko Edge 540 (fot. Marta Liberska)
    PC-9M Hudournik (fot. Michał Banach)
    PC-9M Hudournik (fot. Michał Banach)
    PC-7 TEAM (fot. Marta Liberska)
    PC-7 TEAM (fot. Marta Liberska)
    PZL-130 TC-II Orlik (fot. Michał Banach)
    PZL-130 TC-II Orlik (fot. Michał Banach)
    PZL-130 TC-II Orlik (fot. Michał Banach)
    PZL-130 TC-II Orlik (fot. Michał Banach)
    Aero L-29 Delfin (fot. Michał Banach)
    Aero L-29 Delfin (fot. Michał Banach)
    Aero L-29 Delfin (fot. Michał Banach)
    Aero L-29 Delfin (fot. Michał Banach)
    Aero L-29 Delfin (fot. Michał Banach)
    Aero L-29 Delfin (fot. Michał Banach)
    PC-7 TEAM (fot. Marta Liberska)
    PC-7 TEAM (fot. Marta Liberska)
    PC-7 TEAM (fot. Marta Liberska)
    PC-7 TEAM (fot. Marta Liberska)
    PC-7 TEAM (fot. Marta Liberska)
    PC-7 TEAM (fot. Marta Liberska)
    Łukasz Czepiela Carbon Cub UL (fot. Michał Banach)
    Łukasz Czepiela Carbon Cub UL (fot. Michał Banach)
    L’Équipe de voltige de l’Armée de l’air (fot. Michał Banach)
    L’Équipe de voltige de l’Armée de l’air (fot. Michał Banach)
    CAC CA-13 Boomerang (fot. Michał Banach)
    CAC CA-13 Boomerang (fot. Michał Banach)
    PC-7 TEAM (fot. Marta Liberska)
    PC-7 TEAM (fot. Marta Liberska)
    CAC CA-13 Boomerang (fot. Michał Banach)
    CAC CA-13 Boomerang (fot. Michał Banach)
    Eurofighter EF-2000 Typhoon (fot. Michał Banach)
    Eurofighter EF-2000 Typhoon (fot. Michał Banach)
    Eurofighter EF-2000 Typhoon (fot. Michał Banach)
    Eurofighter EF-2000 Typhoon (fot. Michał Banach)
    CAC CA-13 Boomerang (fot. Michał Banach)
    CAC CA-13 Boomerang (fot. Michał Banach)
    Eurofighter EF-2000 Typhoon (fot. Michał Banach)
    Eurofighter EF-2000 Typhoon (fot. Michał Banach)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Michał Banach)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    The Flying Bulls Aerobatic Team (fot. Michał Banach)
    The Flying Bulls Aerobatic Team (fot. Michał Banach)
    The Flying Bulls Aerobatic Team (fot. Michał Banach)
    The Flying Bulls Aerobatic Team (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    The Flying Bulls Aerobatic Team (fot. Michał Banach)
    The Flying Bulls Aerobatic Team (fot. Michał Banach)
    The Flying Bulls Aerobatic Team (fot. Michał Banach)
    The Flying Bulls Aerobatic Team (fot. Michał Banach)
    The Flying Bulls Aerobatic Team (fot. Michał Banach)
    The Flying Bulls Aerobatic Team (fot. Michał Banach)
    Balony (fot. Michał Banach)
    Balony (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    PC-7 TEAM (fot. Michał Banach)
    PC-7 TEAM (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Vought F4U Corsair (fot. Michał Banach)
    Vought F4U Corsair (fot. Michał Banach)
    Vought F4U Corsair (fot. Michał Banach)
    Vought F4U Corsair (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Vought F4U Corsair (fot. Michał Banach)
    Vought F4U Corsair (fot. Michał Banach)
    Vought F4U Corsair (fot. Michał Banach)
    Vought F4U Corsair (fot. Michał Banach)
    Lockheed Martin F-16C Jastrząb (fot. Michał Banach)
    Lockheed Martin F-16C Jastrząb (fot. Michał Banach)
    PC-7 TEAM & Super Puma Display Team (fot. Michał Banach)
    PC-7 TEAM & Super Puma Display Team (fot. Michał Banach)
    Lockheed Martin F-16C Jastrząb (fot. Michał Banach)
    Lockheed Martin F-16C Jastrząb (fot. Michał Banach)
    PC-7 TEAM (fot. Michał Banach)
    PC-7 TEAM (fot. Michał Banach)
    PC-7 TEAM (fot. Michał Banach)
    PC-7 TEAM (fot. Michał Banach)
    PC-7 TEAM (fot. Michał Banach)
    PC-7 TEAM (fot. Michał Banach)
    Eurofighter EF-2000 Typhoon (fot. Michał Banach)
    Eurofighter EF-2000 Typhoon (fot. Michał Banach)
    Eurofighter EF-2000 Typhoon (fot. Michał Banach)
    Eurofighter EF-2000 Typhoon (fot. Michał Banach)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Michał Banach)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Michał Banach)
    Eurofighter EF-2000 Typhoon (fot. Michał Banach)
    Eurofighter EF-2000 Typhoon (fot. Michał Banach)
    Eurofighter EF-2000 Typhoon (fot. Michał Banach)
    Eurofighter EF-2000 Typhoon (fot. Michał Banach)
    Blanix-Team (fot. Michał Banach)
    Blanix-Team (fot. Michał Banach)
    Balony (fot. Michał Banach)
    Balony (fot. Michał Banach)
    Balony (fot. Michał Banach)
    Balony (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Nightflight Acro Team (fot. Michał Banach)
    Nightflight Acro Team (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Lockheed Martin F-16C Jastrząb (fot. Michał Banach)
    Lockheed Martin F-16C Jastrząb (fot. Michał Banach)
    Bölkow Bo 105 (fot. Michał Banach)
    Bölkow Bo 105 (fot. Michał Banach)
    BushCat Demo Team (fot. Michał Banach)
    BushCat Demo Team (fot. Michał Banach)
    Lockheed Martin F-16C Jastrząb (fot. Michał Banach)
    Lockheed Martin F-16C Jastrząb (fot. Michał Banach)
    Super Puma Display Team (fot. Marta Liberska)
    Super Puma Display Team (fot. Marta Liberska)
    Obornickie motolotnie (fot. Michał Banach)
    Obornickie motolotnie (fot. Michał Banach)
    Nightflight Acro Team (fot. Michał Banach)
    Nightflight Acro Team (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Marta Liberska)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Marta Liberska)
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Reddit WhatsApp
    Previous ArticlePolskie Radio jako źródło literackich inspiracji
    Next Article Jak dbać o skórę twarzy latem i radzić sobie z przebarwieniami?
    Michał Banach
    • Website
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn

    Gdybym miał spisać wszystkie swoje zainteresowania to nie starczyłoby mi życia. Głównie interesuję się historią, militariami i techniką a także fotografią, ale lista ta mogłaby być znacznie dłuższa. Skończyłem studia na kierunkach stosunki międzynarodowe oraz dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM.

    Powiązane

    25 września 20237 Mins Read2 Views

    Athens Flying Week 2023 – relacja

    By Michał Banach0
    16 sierpnia 20237 Mins Read8 Views

    Oshkosh AirVenture 2023 – relacja

    By Michał Banach0
    1 czerwca 20235 Mins Read471 Views

    Fort Lauderdale AirShow 2023 – relacja

    By Michał Niemczyk0
    16 października 20224 Mins Read44 Views

    Ostrawa NATO DAY’s 2022 – relacja

    By Michał Niemczyk0
    Najpopularniejsze
    Artykuły
    28 września 202313 Mins Read

    Antonow An-225 Mrija – największy samolot transportowy na świecie

    W historii ZSRR powstało wiele samolotów, które swoimi rozmiarami przewyższały konstrukcje z innych krajów. Na…

    Artykuły
    21 września 20232 Mins Read

    Lech – pierwszy polski motocykl

    Zaprojektowany w 1929 roku przez Władysława Zalewskiego motocykl Lech uznawany jest za pierwszy polski motocykl.…

    Artykuły
    20 września 20232 Mins Read

    Ursus model 1921/1922 – pierwszy polski ciągnik rolniczy

    Ciągniki rolnicze marki Ursus przez lata były wizytówką polskiego przemysłu. W 1922 roku z taśm…

    Reklama
    Najnowsze Artykuły
    3 października 2023

    Douglas B-23 Dragon – długowieczna ofiara rewolucji

    2 października 2023

    Wiedźmin: Stary Świat – dodatki Skellige, Magowie i Legendarne Łowy

    2 października 2023

    Powerbank Joyroom 30000mAh 22.5W

    1 października 2023

    Skansen taboru kolejowego w Chabówce

    30 września 2023

    Polskie parowozy pośpieszne Pt47

    Reklama




    Losowe
    Artykuły
    3 listopada 20204 Mins Read

    Niesamowite koncepcyjne samochody Berlina Aerodinamica Tecnica z lat 50.

    Zaprojektowane w latach 50. przez Franco Scaglione pracującego w Carrozzeria Bertone samochody B.A.T. 5, B.A.T.…

    Artykuły
    23 czerwca 20222 Mins Read

    Pittsburgh toilet – czyli sedes na środku piwnicy

    W wielu piwnicach domów zbudowanych przed II wojną światową w Pittsburghu w USA znaleźć można…

    Artykuły
    4 kwietnia 20154 Mins Read

    XC-120 Packplane – eksperymentalny transportowiec

    Podczas II wojny światowej lotnictwo udowodniło swoje olbrzymie możliwości w zakresie wsparcia logistycznego i przewozu…

    Artykuły
    21 marca 20194 Mins Read

    Lange 21 cm Kanone in Schiessgerüst – niemieckie „Działo paryskie”

    Pod koniec I wojny światowej w zakładach Kruppa zaprojektowano jedno z najbardziej niesamowitych dział w…

    Artykuły
    4 stycznia 20192 Mins Read

    Farman F.120 Jabiru – latający brzydal

    Lista brzydkich samolotów jest całkiem spora, a wybór tego najbrzydszego jest bardzo trudny. Można jednak…

    Dołącz do nas na Facebooku
    SmartAge.pl
    O nas
    O nas

    SmartAge.pl - Portal ludzi ciekawych świata powstał w 2014 roku. Na stronie znajdziecie liczne artykuły, ciekawostki, recenzje, wywiady, oraz wiele więcej. Piszemy o rzeczach znanych i nieznanych, o tym co było pierwsze, największe, najlepsze, albo też ostatnie, najmniejsze i najgorsze. Wszystko to podane w ciekawej i zwięzłej formie. SmartAge.pl jest zarejestrowany w międzynarodowym systemie informacji o wydawnictwach ciągłych i oznaczony symbolem ISSN 2391-7342

    Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn RSS
    • Strona główna
    • Kontakt
    • Reklama
    • O nas
    • Regulamin
    • Polityka Prywatności
    • RODO
    © Copyright by SmartAge Media Sp. z o.o. 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone. SmartAge.pl ISSN 2391-7342

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.

    Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy, lub wyłączyć je w .

    SmartAge.pl
    Powered by  Zgodności ciasteczek z RODO
    Przegląd prywatności

    Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

    Ściśle niezbędne ciasteczka

    Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

    Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.