SmartAge.pl
    Facebook Twitter Instagram LinkedIn
    Facebook Twitter Instagram LinkedIn RSS
    SmartAge.pl
    • Technika
      1. Militaria
      2. Lotnictwo
      3. Motoryzacja
      4. Kosmos
      5. Statki i okręty
      6. Kolej
      7. Transport
      Featured
      28 marca 20239 Mins Read474 Views

      Operacja Chariot – rajd na Saint-Nazaire (1942)

      Recent
      29 marca 2023

      Titan – A Viewport to Titanic (2022) – film

      28 marca 2023

      Operacja Chariot – rajd na Saint-Nazaire (1942)

      27 marca 2023

      Opuszczony międzynarodowy dworzec kolejowy w Canfranc zamieniony w hotel

    • Historia
      1. Katastrofy
      2. Polityka
      3. Terroryzm
      4. Sylwetki
      Featured
      28 marca 20239 Mins Read474 Views

      Operacja Chariot – rajd na Saint-Nazaire (1942)

      Recent
      29 marca 2023

      Titan – A Viewport to Titanic (2022) – film

      28 marca 2023

      Operacja Chariot – rajd na Saint-Nazaire (1942)

      27 marca 2023

      Opuszczony międzynarodowy dworzec kolejowy w Canfranc zamieniony w hotel

    • Technologia
      1. Internet i komputery
      2. Fotografia
      3. Gadgety
      4. Nauka
      5. Drony
      6. Gry komputerowe
      Featured
      1 marca 20224 Mins Read77 Views

      Sea Shadow – eksperymentalny okręt w technologii stealth

      Recent
      22 marca 2023

      Bracia Lumiere i kinematograf

      3 marca 2023

      Najlepsza giełda kryptowalut – gdzie najlepiej inwestować w kryptowaluty?

      26 lutego 2023

      Wybór audofilskiego audio dla początkujących – na co zwrócić uwagę?

    • Lifestyle
      1. Podróże
      2. Miejsca
      3. Sport
      4. Rozrywka
      5. Kultura
      6. Zabawki
      7. Zdrowie
      8. Jedzenie
      Featured
      6 maja 20216 Mins Read27 Views

      Ubrania do zadań specjalnych – Helikon-Tex Woodland i Tiger Stripe

      Recent
      29 marca 2023

      Kominek z płaszczem wodnym – jak działa praktyczne źródło ciepła?

      24 marca 2023

      Herbata w torebkach i jej przypadkowa historia

      21 marca 2023

      Jak dbać o tulipany?

    • Biznes
      1. Historia znanych marek
      2. Media
      3. Przemysł
      4. Reklama
      Featured
      30 grudnia 201910 Mins Read172 Views

      Złomowanie statków w XXI wieku

      Recent
      24 marca 2023

      Herbata w torebkach i jej przypadkowa historia

      18 marca 2023

      Ty23 – najliczniej produkowane polskie parowozy

      17 marca 2023

      Jak przenieść zniżki OC z Polski do Holandii?

    • Recenzje
      1. Gry komputerowe
      2. Gry planszowe
      3. Gry karciane
      4. Filmy
      5. Książki
      6. Sprzęt
      Featured
      9.0
      1 października 20164 Mins Read10 Views

      Żywioł. Deepwater Horizon – recenzja

      Recent
      5.3
      29 marca 2023

      What Do You Meme? – recenzja

      6.6
      6 marca 2023

      7 Cudów Świata: Pojedynek – recenzja

      8.3
      3 marca 2023

      Sagrada – recenzja

    • Redakcja
      • O nas
      • Reklama
    • Kontakt
    SmartAge.pl
    You are at:Strona główna » Antidotum Airshow Leszno 2022 – relacja
    Artykuły

    Antidotum Airshow Leszno 2022 – relacja

    Michał BanachBy Michał Banach30 czerwca 2022Brak komentarzy4 Mins Read
    Facebook Twitter Email Pinterest LinkedIn Tumblr
    Antidotum Airshow Leszno 2022 – relacja
    Antidotum Airshow Leszno 2022 – relacja
    Kolejny rok i kolejna edycja pokazów Antidotum Airshow Leszno za nami. Każdego roku impreza ta zapisuje się w sposób szczególny. Czy to jako pokazy, które odbywają się mimo pandemii, czy to z powodu niesamowitej pogody. W tym roku Antidotum Airshow Leszno 2022 zapisało się jako największe pokazy lotnicze w Polsce (pozostałe imprezy są mniejsze lub je odwołano). Zapraszam na relację!

    Pokazy w Lesznie już nastałe zapisały się w kalendarzu imprez lotniczych w Polsce. Ledwo jedna edycja dobiega końca, już znana jest data kolejnej edycji. Tak było w 2021 roku tak jest i teraz, ponieważ już zapowiedziano pokazy w 2023 roku w Lesznie.

    Super Puma Display Team (fot. Michał Banach)
    Super Puma Display Team (fot. Michał Banach)

    Tegoroczne pokazy to zdecydowanie największa impreza lotnicza w Polsce w 2022 roku. Z powodu odwołania pokazów w Gdyni, wszyscy mieli duże oczekiwania wobec Leszna, zwłaszcza, że wraz z każdą kolejną prezentacją uczestników robiło się coraz ciekawiej. Po fakcie można powiedzieć, że bez wątpienia, impreza spełniła te oczekiwania. Działo się w powietrzu i na ziemi. Zarówno w piątek 18 jak i sobotę 19 czerwca plan pokazów był ambitny i zrealizowany w całości.

    W powietrzu zaprezentowały się maszyny znane z pokazów jak i mniej znane. Pierwotnie miało być kilka debiutów – m.in. Douglas A-26 Invader, ale w ostatniej chwili maszyna została wycofana (zapewne dlatego, że do Polski dotarła na około tydzień przed pokazami). Na szczęście organizatorzy byli gotowi na takie zmiany i znaleźli odpowiednie zastępstwo. W tym roku wśród maszyn biorących udział w pokazach znalazły się nowe maszyny (jak np. należący do Red Bulla F4U Corsair) oraz samoloty i grupy znane z poprzednich edycji, ale razem wzięte. Mieliśmy więc mieszankę uczestników z 2020 i 2021 roku.

    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)

    Jedną z ciekawszych maszyn był węgierski Lisunow Li-2 oraz francuski North American Rockwell OV-10 Bronco. Nie zabrakło klasyki, czyli zespołu Aerosparx, The Flying Bulls Aerobatic Team czy też Beechcraft C-45H Expeditor. Jednymi z liczniejszych uczestników pokazów były samoloty latające w barwach Red Bulla. To zaledwie ułamek maszyn i pilotów, którzy zaprezentowali się na niebie w Lesznie. Nie zabrakło również odrzutowców – starszych, jak choćby MiG-15, jak i współczesnych, czyli naszego F-16 Tiger Demo Team oraz niemieckiego Eurofightera Typhoona.

    Najlepszym podsumowaniem tego, że w powietrzu było bardzo ciekawie jest ilość zdjęć jakie zrobiłem. Ponad 1000 z nich przeszło selekcję i mogłoby zostać obrobione, a zwykle z takich imprez zostawiam kilkaset zdjęć.

    Lisunow Li-2 (fot. Michał Banach)
    Lisunow Li-2 (fot. Michał Banach)

    Pod względem organizacyjnym, w tym roku było kilka zmian w stosunku do poprzednich edycji. Zorganizowano dwie strefy spotterskie (chociaż nie skorzystałem z drugiej strefy, zapewniała ona zupełnie inną perspektywę niż standardowa strefa). Zmieniła się również organizacja parkingów – główne parkingi rozmieszczono wokół lotniska, a na samym lotnisku znalazł się droższy, specjalny parking VIP. Strefa dla publiczności była natomiast typowa. Strefa z jedzeniem, gadżetami, atrakcjami dla dzieci i namiotami promocyjnymi, oraz olbrzymia przestrzeń dla widzów, którzy mogli wygodnie rozłożyć się na leżakach i kocach.

    O ile same pokazy przebiegły bardzo sprawnie i bez większych problemów (standardowo w strefie food w przerwach było tak dużo ludzi, że nie dało się niczego zjeść bez odstania w kolejce), dojazd na teren lotniska też przebiegł sprawnie, tak nieco gorzej wypadł wyjazd z lotniska. Parking VIP, najbliższy strefy, a więc najwygodniejszy dla na przykład fotografów, praktycznie stał w miejscu przez pierwszą godzinę po zakończeniu imprezy. Organizacja ruchu kulała. Dopiero po pewnym czasie otwierano drugi wyjazd, chociaż to niewiele pomagało.

    Bell TAH-1F Cobra (fot. Michał Banach)
    Bell TAH-1F Cobra (fot. Michał Banach)

    Z drugiej strony, znakomicie zorganizowane pokazy, perfekcyjnie zrealizowany plan i różnorodność maszyn to najważniejsze kwestie. Nie ma wątpliwości, że Antidotum Airshow Leszno 2022 to bardzo udana impreza, która podtrzymała tradycję dotychczasowych edycji. Na podsumowanie, poniżej znajdziecie galerię zdjęć z pokazów, a ja zapraszam już na przyszły rok 😉

    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Eurofighter Typhoon (fot. Michał Banach)
    Eurofighter Typhoon (fot. Michał Banach)
    Eurofighter Typhoon (fot. Michał Banach)
    Eurofighter Typhoon (fot. Michał Banach)
    Super Puma Display Team (fot. Michał Banach)
    Super Puma Display Team (fot. Michał Banach)
    PZL W-3A Sokół (fot. Michał Banach)
    PZL W-3A Sokół (fot. Michał Banach)
    Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Michał Banach)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Michał Banach)
    Mil Mi-17 (fot. Michał Banach)
    Mil Mi-17 (fot. Michał Banach)
    North American Rockwell OV-10 Bronco (fot. Michał Banach)
    North American Rockwell OV-10 Bronco (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Alon A-2 Aircoupe & ERCO Ercoupe (fot. Michał Banach)
    Alon A-2 Aircoupe & ERCO Ercoupe (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Yakovlev Yak-3U (F-AZZK) (fot. Michał Banach)
    Yakovlev Yak-3U (F-AZZK) (fot. Michał Banach)
    Lisunow Li-2 (fot. Michał Banach)
    Lisunow Li-2 (fot. Michał Banach)
    Short SC.7 Skyvan (fot. Michał Banach)
    Short SC.7 Skyvan (fot. Michał Banach)
    Lisunow Li-2 (fot. Michał Banach)
    Lisunow Li-2 (fot. Michał Banach)
    Yakovlev Yak-3U (F-AZZK) (fot. Michał Banach)
    Yakovlev Yak-3U (F-AZZK) (fot. Michał Banach)
    PZL W-3A Sokół (fot. Michał Banach)
    PZL W-3A Sokół (fot. Michał Banach)
    PZL W-3A Sokół (fot. Michał Banach)
    PZL W-3A Sokół (fot. Michał Banach)
    MiG-15 (fot. Michał Banach)
    MiG-15 (fot. Michał Banach)
    MiG-15 (fot. Michał Banach)
    MiG-15 (fot. Michał Banach)
    North American T-28 Trojan (fot. Michał Banach)
    North American T-28 Trojan (fot. Michał Banach)
    North American Rockwell OV-10 Bronco (fot. Michał Banach)
    North American Rockwell OV-10 Bronco (fot. Michał Banach)
    North American Rockwell OV-10 Bronco (fot. Michał Banach)
    North American Rockwell OV-10 Bronco (fot. Michał Banach)
    North American Rockwell OV-10 Bronco (fot. Michał Banach)
    North American Rockwell OV-10 Bronco (fot. Michał Banach)
    Eurofighter Typhoon (fot. Michał Banach)
    Eurofighter Typhoon (fot. Michał Banach)
    PZL M28 Bryza (fot. Michał Banach)
    PZL M28 Bryza (fot. Michał Banach)
    XtremeAir Sbach 342 – The Flying Bulls Aerobatic Team (fot. Michał Banach)
    XtremeAir Sbach 342 – The Flying Bulls Aerobatic Team (fot. Michał Banach)
    North American Rockwell OV-10 Bronco (fot. Michał Banach)
    North American Rockwell OV-10 Bronco (fot. Michał Banach)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Michał Banach)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Michał Banach)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Michał Banach)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Michał Banach)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Michał Banach)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Michał Banach)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Michał Banach)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Michał Banach)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Michał Banach)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Super Puma Display Team (fot. Michał Banach)
    Super Puma Display Team (fot. Michał Banach)
    Bölkow Bo 105 (fot. Michał Banach)
    Bölkow Bo 105 (fot. Michał Banach)
    Super Puma Display Team (fot. Michał Banach)
    Super Puma Display Team (fot. Michał Banach)
    North American Rockwell OV-10 Bronco (fot. Michał Banach)
    North American Rockwell OV-10 Bronco (fot. Michał Banach)
    Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Aerosparx (fot. Michał Banach)
    PZL-104 Wilga (fot. Michał Banach)
    PZL-104 Wilga (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Cessna 337 Skymaster (fot. Michał Banach)
    Cessna 337 Skymaster (fot. Michał Banach)
    Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Aerosparx (fot. Michał Banach)
    North American Rockwell OV-10 Bronco (fot. Michał Banach)
    North American Rockwell OV-10 Bronco (fot. Michał Banach)
    Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Aerosparx (fot. Michał Banach)
    ERCO Ercoupe (fot. Michał Banach)
    ERCO Ercoupe (fot. Michał Banach)
    Cessna 337 Skymaster (fot. Michał Banach)
    Cessna 337 Skymaster (fot. Michał Banach)
    Cessna 337 Skymaster (fot. Michał Banach)
    Cessna 337 Skymaster (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Marek Choim Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Aero L-29 Delfín (fot. Michał Banach)
    Aero L-29 Delfín (fot. Michał Banach)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Michał Banach)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Michał Banach)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Michał Banach)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Michał Banach)
    Lisunow Li-2 (fot. Michał Banach)
    Lisunow Li-2 (fot. Michał Banach)
    Lisunow Li-2 (fot. Michał Banach)
    Lisunow Li-2 (fot. Michał Banach)
    Yakovlev Yak-3U (F-AZZK) (fot. Michał Banach)
    Yakovlev Yak-3U (F-AZZK) (fot. Michał Banach)
    Lisunow Li-2 (fot. Michał Banach)
    Lisunow Li-2 (fot. Michał Banach)
    Lisunow Li-2 (fot. Michał Banach)
    Lisunow Li-2 (fot. Michał Banach)
    Łukasz Czepiela Carbon Cub (fot. Michał Banach)
    Łukasz Czepiela Carbon Cub (fot. Michał Banach)
    Yakovlev Yak-3U (F-AZZK) (fot. Michał Banach)
    Yakovlev Yak-3U (F-AZZK) (fot. Michał Banach)
    Bell TAH-1F Cobra (fot. Michał Banach)
    Bell TAH-1F Cobra (fot. Michał Banach)
    North American Rockwell OV-10 Bronco (fot. Michał Banach)
    North American Rockwell OV-10 Bronco (fot. Michał Banach)
    MiG-15 (fot. Michał Banach)
    MiG-15 (fot. Michał Banach)
    MiG-15 (fot. Michał Banach)
    MiG-15 (fot. Michał Banach)
    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)
    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)
    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)
    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)
    North American T-28 Trojan (fot. Michał Banach)
    North American T-28 Trojan (fot. Michał Banach)
    Lisunow Li-2 (fot. Michał Banach)
    Lisunow Li-2 (fot. Michał Banach)
    North American T-28 Trojan & Chance Vought F4U-4 Corsair (fot. Michał Banach)
    North American T-28 Trojan & Chance Vought F4U-4 Corsair (fot. Michał Banach)
    Chance Vought F4U-4 Corsair (fot. Michał Banach)
    Chance Vought F4U-4 Corsair (fot. Michał Banach)
    Chance Vought F4U-4 Corsair (fot. Michał Banach)
    Chance Vought F4U-4 Corsair (fot. Michał Banach)
    Chance Vought F4U-4 Corsair (fot. Michał Banach)
    Chance Vought F4U-4 Corsair (fot. Michał Banach)
    North American T-28 Trojan (fot. Michał Banach)
    North American T-28 Trojan (fot. Michał Banach)
    Lockheed Martin F-16C Jastrząb (fot. Michał Banach)
    Lockheed Martin F-16C Jastrząb (fot. Michał Banach)
    Lockheed Martin F-16C Jastrząb (fot. Michał Banach)
    Lockheed Martin F-16C Jastrząb (fot. Michał Banach)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Michał Banach)
    Antidotum Airshow Leszno (fot. Michał Banach)
    PZL M28 Bryza & Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    PZL M28 Bryza & Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    PZL M28 Bryza (fot. Michał Banach)
    PZL M28 Bryza (fot. Michał Banach)
    PZL M28 Bryza (fot. Michał Banach)
    PZL M28 Bryza (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Lockheed C-130 Hercules (fot. Michał Banach)
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Reddit WhatsApp
    Previous ArticleKosmetyki dla nastolatków – ranking 2022
    Next Article Niezastąpiona bielizna bezszwowa – dlaczego warto mieć ją w swojej szafie?
    blank
    Michał Banach
    • Website
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn

    Gdybym miał spisać wszystkie swoje zainteresowania to nie starczyłoby mi życia. Głównie interesuję się historią, militariami i techniką a także fotografią, ale lista ta mogłaby być znacznie dłuższa. Skończyłem studia na kierunkach stosunki międzynarodowe oraz dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM.

    Powiązane

    29 marca 20231 Min Read30 Views

    Titan – A Viewport to Titanic (2022) – film

    By Michał Banach0
    26 marca 20234 Mins Read3K Views

    Flakpanzer Gepard – nowe życie po emeryturze

    By Michał Banach0
    1 stycznia 20235 Mins Read56 Views

    Podsumowanie roku 2022

    By Michał Banach0
    14 listopada 20225 Mins Read49 Views

    Merhan Karimi Nasseri – 18 lat życia na lotnisku

    By Michał Banach0
    Najpopularniejsze
    Artykuły
    8 marca 20232 Mins Read20K Views

    Zapomniana elektryczna lokomotywa EP23

    W latach 70. polska kolej przechodziła olbrzymią transformację. Postępująca elektryfikacja sprawiła, że parowozy stopniowo wychodziły…

    Artykuły
    18 marca 20233 Mins Read6K Views

    Ty23 – najliczniej produkowane polskie parowozy

    Budowane w latach 1923-1934 parowozu Ty23 były najliczniej produkowanymi polskimi parowozami. Zbudowano łącznie 612 lokomotyw…

    Artykuły
    20 marca 20237 Mins Read5K Views

    PZL.44 Wicher – stracona nadzieja PLL LOT

    W latach 30. transport lotniczy, zwłaszcza pasażerski przeszedł rewolucyjną przemianę. Małe samoloty krótkodystansowe zaczęły być…

    Reklama
    Najnowsze Artykuły
    5.3
    29 marca 2023

    What Do You Meme? – recenzja

    29 marca 2023

    Titan – A Viewport to Titanic (2022) – film

    29 marca 2023

    Kominek z płaszczem wodnym – jak działa praktyczne źródło ciepła?

    28 marca 2023

    Operacja Chariot – rajd na Saint-Nazaire (1942)

    27 marca 2023

    Opuszczony międzynarodowy dworzec kolejowy w Canfranc zamieniony w hotel

    Reklama




    Losowe
    Artykuły
    12 grudnia 20202 Mins Read18 Views

    Focke-Wulf Fw 159 – nietypowy rywal Messerschmitta Bf 109

    Podstawowym niemieckim myśliwcem podczas II wojny światowej był Messerschmitt Bf 109. Zanim jednak maszyna ta…

    Artykuły
    4 kwietnia 20213 Mins Read49 Views

    Wagony spalinowe SD80 – z ziemi włoskiej do Polski

    Mając w pamięci sukces jaki osiągnęły Luxtorpedy w latach 30., władze PKP postanowiły po II…

    Artykuły
    7 kwietnia 20219 Mins Read9 Views

    Okręty typu E – woły robocze floty podwodnej Royal Navy podczas I wojny światowej

    Royal Navy długo wzbraniała się przed wprowadzeniem do służby okrętów podwodnych, uznając je za niehumanitarne.…

    Artykuły
    14 sierpnia 20172 Mins Read193 Views

    Rover JET1 – pierwszy samochód z turbiną gazową

    W 1950 roku brytyjska firma Rover zaprezentowała niepozorny samochód – Rover JET1. Na pierwszy rzut…

    Artykuły
    15 listopada 20183 Mins Read87 Views

    Audyt śledczy – na czym polega audyt dochodzeniowy?

    Prowadzenie własnego biznesu daje wiele możliwości zarówno samym przedsiębiorcom, jak i osobom zatrudnionym w firmie.…

    Dołącz do nas na Facebooku
    SmartAge.pl
    O nas
    O nas

    SmartAge.pl - Portal ludzi ciekawych świata powstał w 2014 roku. Na stronie znajdziecie liczne artykuły, ciekawostki, recenzje, wywiady, oraz wiele więcej. Piszemy o rzeczach znanych i nieznanych, o tym co było pierwsze, największe, najlepsze, albo też ostatnie, najmniejsze i najgorsze. Wszystko to podane w ciekawej i zwięzłej formie. SmartAge.pl jest zarejestrowany w międzynarodowym systemie informacji o wydawnictwach ciągłych i oznaczony symbolem ISSN 2391-7342

    Facebook Twitter Instagram LinkedIn RSS
    • Strona główna
    • Kontakt
    • Reklama
    • O nas
    • Regulamin
    • Polityka Prywatności
    • RODO
    © Copyright by SmartAge Media Sp. z o.o. 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone. SmartAge.pl ISSN 2391-7342

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.