SmartAge.pl
    Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn
    Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn RSS
    SmartAge.pl
    • Technika
      1. Militaria
      2. Lotnictwo
      3. Motoryzacja
      4. Kosmos
      5. Statki i okręty
      6. Kolej
      7. Transport
      Featured
      26 listopada 20237 Mins Read

      MBT-70 – nieudany amerykańsko-niemiecki czołg podstawowy

      Recent
      7 grudnia 2023

      Atak na Pearl Harbor (1941)

      6 grudnia 2023

      Jedyny w swoim rodzaju USS M-1

      3 grudnia 2023

      Jermak – pierwszy arktyczny lodołamacz

    • Historia
      1. Katastrofy
      2. Polityka
      3. Terroryzm
      4. Sylwetki
      Featured
      26 listopada 20237 Mins Read

      MBT-70 – nieudany amerykańsko-niemiecki czołg podstawowy

      Recent
      7 grudnia 2023

      Atak na Pearl Harbor (1941)

      6 grudnia 2023

      Jedyny w swoim rodzaju USS M-1

      3 grudnia 2023

      Jermak – pierwszy arktyczny lodołamacz

    • Technologia
      1. Internet i komputery
      2. Fotografia
      3. Gadgety
      4. Nauka
      5. Drony
      6. Gry komputerowe
      Featured
      1 marca 20224 Mins Read

      Sea Shadow – eksperymentalny okręt w technologii stealth

      Recent
      28 listopada 2023

      31. Baza Lotnictwa Taktycznego (16.11.2023) – galeria

      23 listopada 2023

      Różnice między zestawami do monitoringu IP a analogowymi – który wybrać?

      22 listopada 2023

      W Orange możesz liczyć na pomoc serwisanta sprzętu

    • Lifestyle
      1. Podróże
      2. Miejsca
      3. Sport
      4. Rozrywka
      5. Kultura
      6. Zabawki
      7. Zdrowie
      8. Jedzenie
      Featured
      6 maja 20216 Mins Read

      Ubrania do zadań specjalnych – Helikon-Tex Woodland i Tiger Stripe

      Recent
      5 grudnia 2023

      Faworyci do wygrania Ligi Mistrzów 2023/24

      2 grudnia 2023

      Czy John van den Brom odejdzie z Lecha Poznań?

      23 listopada 2023

      Paznokcie na Święta i Sylwestra 2024 – najmodniejsze kolory lakierów

    • Biznes
      1. Historia znanych marek
      2. Media
      3. Przemysł
      4. Reklama
      Featured
      30 grudnia 201910 Mins Read

      Złomowanie statków w XXI wieku

      Recent
      4 grudnia 2023

      Opuszczona Armenia – filmy

      20 listopada 2023

      Dlaczego ewidencja czasu pracy jest ważna?

      13 listopada 2023

      Facebookowe oświadczenie, czyli wiecznie żywy łańcuszek

    • Recenzje
      1. Gry komputerowe
      2. Gry planszowe
      3. Gry karciane
      4. Filmy
      5. Książki
      6. Sprzęt
      Featured
      9.0
      1 października 20164 Mins Read

      Żywioł. Deepwater Horizon – recenzja

      Recent
      8.9
      31 października 2023

      Carcassonne – recenzja

      2 października 2023

      Wiedźmin: Stary Świat – dodatki Skellige, Magowie i Legendarne Łowy

      2 października 2023

      Powerbank Joyroom 30000mAh 22.5W

    • Redakcja
      • O nas
      • Reklama
    • Kontakt
    SmartAge.pl
    You are at:Strona główna » Reach a Blogger – platforma współpracy z influencerami
    Artykuły

    Reach a Blogger – platforma współpracy z influencerami

    Michał BanachBy Michał Banach14 maja 2021Brak komentarzy6 Mins Read
    Facebook Twitter Email Pinterest LinkedIn Tumblr
    Reach a Blogger - platforma współpracy z influencerami
    Reach a Blogger - platforma współpracy z influencerami
    Rosnąca popularność bloggerów oraz influencerów w mediach społecznościowych sprawia, że marki coraz częściej współpracują z nimi przy kampaniach marketingowych równolegle lub nawet kosztem współpracy z dużymi mediami. Aby ułatwić taką współpracę, powstają platformy, które umożliwiają wyszukiwanie influencerów oraz koordynują współpracę z nimi. Jedną z nich jest Reach a Blogger.

    Influencer marketing

    Pojęcie „influencer” oraz „influencer marketing” przeszło w ostatnich latach sporą transformację. O ile kiedyś dotyczyły one w szczególności współpracy z znanymi bloggerami, którzy budują wokół siebie duże grono odbiorców zainteresowanych treściami i opiniami danego autora, tak współcześnie lista influencerów jest zdecydowanie dłuższa.

    Mnogość portali społecznościowych skierowanych do różnych grup odbiorców sprawia, że do grona influencerów zaczęli dołączać również mniejsi twórcy, którzy niekoniecznie mogą pochwalić się dużymi zasięgami. Z drugiej strony mają oni stałych odbiorców, z którymi utrzymują bardzo bliskie relacje, znacznie lepsze, niż w przypadku dużych portali z redakcjami, czy też znanych bloggerów. Określa się ich czasami jako mikroinfluencerów.

    Influencer marketing

    Odpowiednie połączenie działań marketingowych oraz współpracy z dobrze dobranymi influencerami może dać o wiele lepsze rezultaty niż drogie kampanie marketingowe w dużych i kosztownych kanałach komunikacji. Co istotne, taka współpraca pozwala na dotarcie do odbiorców, którzy powinni być zainteresowani danymi produktami, a nie do szerokiego grona odbiorców, z których tylko część może zainteresuje się reklamą, o ile zauważy ją w natłoku wszechobecnych reklam.

    Nie oznacza to jednak, że współpraca z influencerami jest pozbawiona wad. Jej największą wadą, a zarazem cechą jest liczba dostępnych twórców, z których trzeba wybrać tych najbardziej pasujących do oczekiwań marki. Samodzielne ich wyszukiwanie, przeglądanie zgłoszeń, wysyłanie zapytań itp. jest czasochłonne i nie daje pewności, że trafi się na odpowiednich bloggerów. Dodatkowo pojawiają się często problemy z tak ważną kwestią jak rozliczenie się z kampanii. Nie wszyscy influencerzy prowadzą bowiem firmy i mogą wystawiać faktury – zwłaszcza dotyczy to mikroinfluencerów.

    W tym miejscu z pomocą przychodzą platformy pośredniczące w współpracy z influencerami. Pozwalają one na skupienie w jednym miejscu ofert różnych bloggerów, ich sklasyfikowanie i podzielenie na odpowiednie kategorie, oraz co najważniejsze, ułatwiają komunikację oraz przeprowadzenie całej współpracy. Skraca to czas planowania kampanii i pozwala na jej optymalizację.

    Reach a Blogger
    Reach a Blogger

    Również influencerzy mogą na tym znacząco skorzystać, ponieważ mogą sami zgłaszać się do interesujących ich kampanii. Trzeba bowiem powiedzieć wprost, że wysyłanie przez bloggera ofert współpracy do firm najczęściej kończy się pustką, ponieważ w natłoku korespondencji takie wiadomości po prostu giną. Wysyłanie zgłoszeń na dedykowanej ku temu platformie jest o wiele skuteczniejsze. Dodatkowo, w razie problemów przy współpracy – z jakiejkolwiek strony, platforma pośrednicząca pomaga rozwiązać spory i zapewnia płynność finansów po zakończeniu współpracy.

    Reach a Blogger

    Jedną z najbardziej rozpoznawalnych w Polsce stroną dla influencerów i reklamodawców jest Reach a Blogger. Działa ona już od 2014 roku, przez co ma wyrobioną renomę i oferuje sprawdzone rozwiązania, czego dowodem jest bogata oferta 7000 influencerów, od blogów, po fanpage na portalach społecznościowych takich jak Instagram, YouTube, TikTok, Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest, Twitch i wiele innych. Według danych z maja 2021 roku, z platformy korzysta natomiast aż 13 000 reklamodawców.

    W dotychczasowej historii, Reach a Blogger pomogło zrealizować ponad 17 000 współprac między influencerami a reklamodawcami. Realizowane są kampanie o różnym zakresie i w różnych cenach – od 50 zł do nawet 45 000 zł. Również i my, jako SmartAge.pl działamy na Reach a Blogger od dobrych kilku lat, realizując kampanie reklamowe. Chociaż współpracujemy jako blog, po tylu latach możemy śmiało powiedzieć, że poznaliśmy tę platformę bardzo dobrze.

    Katalog ogłoszeń reklamodawców na Reach a Blogger
    Katalog ogłoszeń reklamodawców na Reach a Blogger

    Jak wygląda współpraca przez Reach a Blogger?

    Współpraca w ramach Reach a Blogger zaczyna się od bloggerów i influencerów, którzy zakładają w platformie swoje konta i przygotowują oferty. Każda z ofert musi zawierać informacje o tym jakich mediów dotyczy, jakiej tematyki, oraz jakie są jej szczegóły. Następnie określana jest stawka jakiej oczekuje blogger, przy czym należy pamiętać, że platforma pobiera od każdej współpracy prowizję w wysokości 15%. Kalkulator przy formularzu oferty pozwala na wyliczenie stawki z uwzględnieniem tej prowizji, co znacząco zwiększa transparentność.

    Gotowa oferta jest weryfikowana przez platformę i jeśli wszystko jest ok od strony technicznej, trafia ona do katalogu, który mogą przeglądać reklamodawcy. Wszystkie oferty są podzielone na różne kategorie, co umożliwia filtrowanie listy influencerów według kategorii tematycznych oraz zasięgu oraz cen. Można wyszukać influencerów kulinarnych, parentingowych, technologicznych, podróżników, graczy, twórców filmów, instagramerki itp.

    Reklamodawcy mogą zarówno samemu przeszukiwać bazę influencerów, jak i mogą opublikować ogłoszenie, że poszukują influencerów do danej kampanii – koszt takiego ogłoszenia to 30 zł netto / 30 dni. Dodatkowo, aby szybko pozyskać dużą liczbę ofert, ogłoszenie można wesprzeć mailingiem – koszt to 100 zł netto.

    Katalog ogłoszeń reklamodawców na Reach a Blogger
    Katalog ogłoszeń reklamodawców na Reach a Blogger

    Bloggerzy mogą również przeglądać listę ogłoszeń i zgłaszać się do wybranych kampanii, przedstawiając swoją ofertę w oparciu o zawarte w ogłoszeniu informacje. Następnie reklamodawca wybiera z tych zgłoszeń te, które go interesują, rozpoczynając współpracę. Po przekazaniu informacji o tym jak ma wyglądać współpraca (służy do tego wbudowany system wiadomości na platformie) influencer potwierdza wykonanie zlecenia i jeśli wszystko się zgadza, otrzymuje wynagrodzenie, które trafia na skarbonkę w platformie.

    W zależności od tego, czy blogger prowadzi własną działalność gospodarczą czy nie, może on wypłacić zgromadzone środki albo przez wystawienie faktury, albo rachunku, przy czym Reach a Blogger zapewnia narzędzia potrzebne do tego, aby zrobić to zgodnie z przepisami i co istotne szybko – korzystamy z różnych podobnych platform i mogę śmiało powiedzieć, że płatności za współpracę w ramach Reach a Blogger są realizowane bardzo sprawnie.

    Panel dodawania ofert dla bloggerów i influencerów
    Panel dodawania ofert dla bloggerów i influencerów

    Podsumowanie

    Reach a Blogger to sprawdzona platforma, która działa od bardzo dawna. Co najważniejsze, nawet najmniejsi bloggerzy i influencerzy znajdą tu swoje miejsce i nawiążą współpracę z reklamodawcami w bardzo różnych dziedzinach i formach współpracy. Warto dodać, że wynagrodzenie w ramach współpracy może mieć formę finansową lub barteru – co szczególnie przydaje się przy współpracy w ramach branży beauty, oraz technologicznej.

    Platforma cały czas się rozwija i powiększa, wprowadzane są nowe funkcje, oraz rośnie grono zarówno reklamodawców jak i influencerów. Jeśli prowadzicie blog, albo tworzycie fanpage w mediach społecznościowych, zdecydowanie warto zainteresować się Reach a Blogger.

    Wesprzyj nas: buycoffe.to SmartAge.pl
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Reddit WhatsApp
    Previous ArticleStracona szansa – EM-10 Bielik
    Next Article Macchi M.39 – zdobywca Pucharu Schneidera 1926
    Michał Banach
    • Website
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn

    Gdybym miał spisać wszystkie swoje zainteresowania to nie starczyłoby mi życia. Głównie interesuję się historią, militariami i techniką a także fotografią, ale lista ta mogłaby być znacznie dłuższa. Skończyłem studia na kierunkach stosunki międzynarodowe oraz dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM.

    Powiązane

    3 lutego 20232 Mins Read61 Views

    Wszystko, co musisz wiedzieć na temat domów mediowych!

    By Artykuł Sponsorowany0
    23 grudnia 20212 Mins Read26 Views

    Szukasz telefonu w dobrej cenie? Odwiedź sklep Orange Flex

    By Artykuł Sponsorowany0
    3 lipca 20212 Mins Read6 Views

    Sprzedaż auta skupowi coraz lepszą ofertą

    By Artykuł Sponsorowany0
    22 czerwca 20212 Mins Read848 Views

    Pierwsza reklama telewizyjna

    By Michał Banach0
    Najpopularniejsze
    Artykuły
    29 listopada 20238 Mins Read

    BWP Borsuk – bojowy wóz piechoty „made in Poland”

    Bojowe wozy piechoty są podstawowym środkiem transportu dla żołnierzy na współczesnym polu walki. Pojazdy te…

    Artykuły
    10 listopada 20233 Mins Read

    Wraki japońskich okrętów podwodnych I-201 i I-401

    Wraz z zakończeniem II wojny światowej, Amerykanie przejęli japońskie okręty wojenne, które przetrwały wojnę. Część…

    Artykuły
    11 listopada 202312 Mins Read

    Amerykańskie atomowe okręty podwodne typu Ohio

    Jednym z ważniejszych, jeśli nie najważniejszym elementem strategicznych sił nuklearnych USA są atomowe okręty podwodne…

    Reklama
    Najnowsze Artykuły
    7 grudnia 2023

    Atak na Pearl Harbor (1941)

    6 grudnia 2023

    Jedyny w swoim rodzaju USS M-1

    5 grudnia 2023

    Faworyci do wygrania Ligi Mistrzów 2023/24

    4 grudnia 2023

    Opuszczona Armenia – filmy

    3 grudnia 2023

    Jermak – pierwszy arktyczny lodołamacz

    Reklama




    Losowe
    Artykuły
    23 sierpnia 20203 Mins Read

    Rumuński okręt podwodny NMS Delfinul

    Zbudowany na początku lat 30. we Włoszech rumuński okręt podwodny NMS Delfinul był pierwszym tej…

    Artykuły
    18 kwietnia 20233 Mins Read

    Katastrofa, która zmieniła lotnictwo pasażerskie – TWA Fokker F-10 (1931)

    W latach 30. lotnictwo pasażerskie przeżyło swój pierwszy okres dużego rozkwitu. Coraz większa liczba samolotów…

    Artykuły
    5 listopada 20213 Mins Read

    One World Trade Center

    Najpierw symbolem Nowego Jorku był Empire State Building. Później dwie wieże World Trade Center. Po…

    Artykuły
    29 października 20237 Mins Read

    NS Savannah – statek, który miał zapoczątkować rewolucję

    Energia atomowa początkowo kojarzona była tylko z wykorzystaniem jako broń, bądź napęd okrętów wojennych. Chcąc…

    Artykuły
    26 lipca 20183 Mins Read

    Radziecki ciągnik artyleryjski MAZ-535

    Zaprojektowany w 1958 roku radziecki ciągnik artyleryjski MAZ-535 zapoczątkował długą serię ciężkich ciągników, z których…

    Dołącz do nas na Facebooku
    SmartAge.pl
    O nas
    O nas

    SmartAge.pl - Portal ludzi ciekawych świata powstał w 2014 roku. Na stronie znajdziecie liczne artykuły, ciekawostki, recenzje, relacje, oraz wiele więcej. Piszemy o rzeczach znanych i nieznanych, o tym co było pierwsze, największe, najlepsze, albo też ostatnie, najmniejsze i najgorsze. Wszystko to podane w ciekawej i zwięzłej formie. SmartAge.pl jest zarejestrowany w międzynarodowym systemie informacji o wydawnictwach ciągłych i oznaczony symbolem ISSN 2391-7342

    Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn RSS
    • Strona główna
    • Kontakt
    • Reklama
    • O nas
    • Regulamin
    • Polityka Prywatności
    • RODO
    © Copyright by SmartAge Media Sp. z o.o. 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone. SmartAge.pl ISSN 2391-7342

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.

    Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy, lub wyłączyć je w .

    SmartAge.pl
    Powered by  Zgodności ciasteczek z RODO
    Przegląd prywatności

    Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

    Ściśle niezbędne ciasteczka

    Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

    Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.