SmartAge.pl
    Facebook Twitter Instagram LinkedIn
    Trending
    • Muzyka pop na winylach. Te albumy musisz mieć!
    • Brytyjski czołg podstawowy FV4201 Chieftain
    • Kuna – najstarszy pływający lodołamacz rzeczny na świecie
    • Pancerniki typu Iowa
    • Genex Tower – Zachodnia Brama Belgradu
    • Wschodnia Brama Belgradu
    • Normandie – najsłynniejszy francuski transatlantyk
    • Potez-CAMS 161 – niedokończony olbrzym
    Facebook Twitter Instagram LinkedIn RSS
    SmartAge.pl
    • Technika
      1. Militaria
      2. Lotnictwo
      3. Motoryzacja
      4. Kosmos
      5. Statki i okręty
      6. Kolej
      7. Transport
      Featured
      29 stycznia 20230

      Pancerniki typu Iowa

      Recent
      31 stycznia 2023

      Brytyjski czołg podstawowy FV4201 Chieftain

      30 stycznia 2023

      Kuna – najstarszy pływający lodołamacz rzeczny na świecie

      29 stycznia 2023

      Pancerniki typu Iowa

    • Historia
      1. Katastrofy
      2. Polityka
      3. Terroryzm
      4. Sylwetki
      Featured
      29 stycznia 20230

      Pancerniki typu Iowa

      Recent
      31 stycznia 2023

      Brytyjski czołg podstawowy FV4201 Chieftain

      30 stycznia 2023

      Kuna – najstarszy pływający lodołamacz rzeczny na świecie

      29 stycznia 2023

      Pancerniki typu Iowa

    • Technologia
      1. Internet i komputery
      2. Fotografia
      3. Gadgety
      4. Nauka
      5. Drony
      6. Gry komputerowe
      Featured
      1 marca 20222

      Sea Shadow – eksperymentalny okręt w technologii stealth

      Recent
      1 stycznia 2023

      Muzeum Techniki im. Nikola Tesli w Zagrzebiu

      12 grudnia 2022

      Jak zrobić ładną stronę internetową?

      3 grudnia 2022

      Licznik Geigera – na czym polega fenomen tego urządzenia?

    • Lifestyle
      1. Podróże
      2. Miejsca
      3. Sport
      4. Rozrywka
      5. Kultura
      6. Zabawki
      7. Zdrowie
      8. Jedzenie
      Featured
      6 maja 20210

      Ubrania do zadań specjalnych – Helikon-Tex Woodland i Tiger Stripe

      Recent
      1 lutego 2023

      Muzyka pop na winylach. Te albumy musisz mieć!

      14 stycznia 2023

      Piłkarska zapowiedź weekendu – typy na Serie A!

      24 grudnia 2022

      5 zwyczajów i symboli wigilijnych

    • Biznes
      1. Historia znanych marek
      2. Media
      3. Przemysł
      4. Reklama
      Featured
      30 grudnia 20190

      Złomowanie statków w XXI wieku

      Recent
      29 grudnia 2022

      Osuszacz powietrza – kiedy warto skorzystać z niego na budowie?

      2 listopada 2022

      Co to jest i jak działa elektroniczny obieg dokumentów?

      30 października 2022

      Cesja umowy leasingu – na czym polega? Kiedy można z niej skorzystać?

    • Recenzje
      1. Gry komputerowe
      2. Filmy
      3. Książki
      4. Sprzęt
      Featured
      9.0
      1 października 20160

      Żywioł. Deepwater Horizon – recenzja

      Recent
      19 października 2022

      Plakat – najlepszy pomysł na aranżację Twojego wnętrza

      21 sierpnia 2022

      Fotoksiążka Saal Professional Line – recenzja

      7.0
      3 czerwca 2022

      Crime Scene Game – Helsinki 2012 – recenzja

    • Redakcja
      • O nas
      • Reklama
    • Kontakt
    SmartAge.pl
    You are at:Strona główna » Antidotum Airshow Leszno 2020 – relacja
    Antidotum Airshow Leszno 2020 - relacja
    Antidotum Airshow Leszno 2020 - relacja
    Artykuły

    Antidotum Airshow Leszno 2020 – relacja

    Michał BanachBy Michał Banach31 sierpnia 2020Updated:31 sierpnia 2020Brak komentarzy3 Mins Read
    Rok 2020 ze względu na sytuację epidemiczną, jest bardzo ubogi w imprez i różne wydarzenia. Dotyczy to również pokazów lotniczych, które w tym roku zostały w większości odwołane, lub ograniczone. Tym bardziej pokazy lotnicze Antidotum Airshow Leszno 2020 stały się pozycją obowiązkową dla fanów lotnictwa, wśród których nie zabrakło również i naszej ekipy – w tym roku liczniejszej niż zwykle.

    Pokazy lotnicze w Lesznie wiążą się już z kilkoma tradycjami i stałymi punktami. Pierwszy z nich to nocne pokazy z pirotechniką. Kolejny element, to często wręcz magiczna pogoda, mimo licznych przeciwności losu, dopisująca podczas pokazów. Ostatni, to planowanie pokazów i ogłaszanie ich na prawie ostatnią chwilę.

    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)
    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)

    Tegoroczne pokazy w Lesznie miały odbyć się w czerwcu, ale z racji zakazu organizowania imprez, musiały zostać odwołane. Organizatorzy nie chcieli jednak pozostawiać miłośników lotnictwa bez tej jakże ważnej w kalendarzu imprezy. Chociaż wszystkie większe pokazy lotnicze w Polsce i na świecie zostały odwołane, lub odbywały się „online”, tak w Lesznie zorganizowano normalne, dwudniowe pokazy w standardowej formule dzienno-nocnej.

    Impreza została zaplanowana na 28 i 29 sierpnia, wyjątkowo piątek i sobotę (a nie sobotę i niedzielę jak zwykle się robi), czyli ostatni weekend wakacji. Ze względu na dwudniową formułę, możliwe było zorganizowanie imprezy w bezpieczny sposób, ponieważ program w oba dni był bardzo podobny, więc widzowie mogli podzielić się i przyjechać na jeden dzień. Z przyczyn logistycznych nasza ekipa wybrała się na pokazy tylko w piątek, ponieważ na ten dzień zapowiadana była najlepsza pogoda (jak się później okazało, sobota nie była jednak gorsza).

    Vans RV-4 - Fireflies Aerobatic Display Team (fot. Michał Banach)
    Vans RV-4 – Fireflies Aerobatic Display Team (fot. Michał Banach)

    Strefa dla widzów została tak zorganizowana, aby każdy mógł znaleźć dla siebie miejsce, bez tłumów i ścisku. Organizatorzy zadbali również o odpowiednie umieszczenie strefy fotograficznej, w narożniku, dzięki czemu robiąc zdjęcia można było złapać więcej manewrów – piloci bardzo chętnie to wykorzystywali, robiąc tak jakby dwa pokazy – jeden dla publiczności, a drugi dla fotografów, wykonując efektowne nawroty przed strefą foto.

    W powietrzu nie zabrakło atrakcji i kilku wyjątkowych gości. Standardowo już, swój pokaz (dzienny i nocny) miała grupa Aerosparx, The Flying Bulls Aerobatics Team, The Flying Dragons Team oraz szybowce. Wśród mniej częstych na polskim niebie zagranicznych gości znalazł się Beechcraft C-45H Expeditor oraz North American T-28B Trojan. Dodatkowo kilka rzadszych, prywatnych samolotów, które nie robiły typowego pokazu, a jedynie kilka przelotów.

    PZL-Mielec SBLim-2 (SP-YNZ) (fot. Michał Banach)
    PZL-Mielec SBLim-2 (SP-YNZ) (fot. Michał Banach)

    Z polskich gości nie zabrakło Marka Choima, który jak zwykle zrobił bardzo efektowny pokaz (chociaż zdecydowanie trening był najlepszy), Hatz Classic, niedawno przywrócony do lotu PZL-Mielec SBLim-2 oraz w sobotę Grupa Akrobacyjna Żelazny. Pod względem lotniczym, było różnorodnie i ciekawie, więc każdy znalazł coś dla siebie. Same pokazy były również bardzo efektowne, a piloci robili wszystko, aby było co podziwiać.

    Dotychczasowe pokazy w Lesznie (w 2016, 2018 i 2019 roku) zapisały się pod znakiem pięknej pogody. Tegoroczna edycja nie była może aż tak spektakularna, ale i tak było dobrze, ponieważ przed pokazami i w nocy z piątku na sobotę padał deszcz, a w trakcie pokazów nie. Niestety gęste chmury sprawiły, że było stosunkowo ciemno, co chociaż nie przeszkadzało w oglądaniu pokazów, utrudniało robienie zdjęć.

    Hatz Classic (SP-YHW) (fot. Michał Banach)
    Hatz Classic (SP-YHW) (fot. Michał Banach)
    Hatz Classic (SP-YHW) (fot. Michał Banach)
    Hatz Classic (SP-YHW) (fot. Michał Banach)

    Atrakcją była również muzyka na żywo, towarzysząca pokazom. Dla widzów zorganizowano różne atrakcje, w tym wystawę sprzętu wojskowego i grup rekonstrukcyjnych, oraz liczne atrakcje dla dzieci i całkiem pokaźną strefę gastronomiczną.

    Najlepszym podsumowaniem imprezy będzie jednak galeria zdjęć, którą znajdziecie poniżej. Ciekawe jak będzie za rok, bo znając ekipę z Leszna, będą chcieli zorganizować kolejną imprezę 🙂

    Grob G-109B - Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Grob G-109B – Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Grob G-109B - Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Grob G-109B – Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    XtremeAir Sbach 342 - The Flying Bulls Aerobatic Team (fot. Michał Banach)
    XtremeAir Sbach 342 – The Flying Bulls Aerobatic Team (fot. Michał Banach)
    Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Banach)
    Grob G-109B - Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Grob G-109B – Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Pilatus PC-12/47E (D-FEFY) (fot. Michał Banach)
    Pilatus PC-12/47E (D-FEFY) (fot. Michał Banach)
    Pilatus PC-12/47E (D-FEFY) (fot. Michał Banach)
    Pilatus PC-12/47E (D-FEFY) (fot. Michał Banach)
    Hatz Classic (SP-YHW) (fot. Michał Banach)
    Hatz Classic (SP-YHW) (fot. Michał Banach)
    Hatz Classic (SP-YHW) (fot. Michał Banach)
    Hatz Classic (SP-YHW) (fot. Michał Banach)
    Hatz Classic (SP-YHW) (fot. Michał Banach)
    Hatz Classic (SP-YHW) (fot. Michał Banach)
    Hatz Classic (SP-YHW) (fot. Michał Banach)
    Hatz Classic (SP-YHW) (fot. Michał Banach)
    Hatz Classic (SP-YHW) (fot. Michał Banach)
    Hatz Classic (SP-YHW) (fot. Michał Banach)
    Hatz Classic (SP-YHW) (fot. Michał Banach)
    Hatz Classic (SP-YHW) (fot. Michał Banach)
    Hatz Classic (SP-YHW) (fot. Michał Banach)
    Hatz Classic (SP-YHW) (fot. Michał Banach)
    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)
    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)
    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)
    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)
    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)
    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)
    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)
    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)
    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)
    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)
    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)
    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)
    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)
    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)
    PZL-Mielec SBLim-2 (SP-YNZ) (fot. Michał Banach)
    PZL-Mielec SBLim-2 (SP-YNZ) (fot. Michał Banach)
    PZL-Mielec SBLim-2 (SP-YNZ) (fot. Michał Banach)
    PZL-Mielec SBLim-2 (SP-YNZ) (fot. Michał Banach)
    PZL-Mielec SBLim-2 (SP-YNZ) (fot. Michał Banach)
    PZL-Mielec SBLim-2 (SP-YNZ) (fot. Michał Banach)
    North American T-28B Trojan (OE-ESA) (fot. Michał Banach)
    North American T-28B Trojan (OE-ESA) (fot. Michał Banach)
    North American T-28B Trojan (OE-ESA) (fot. Michał Banach)
    North American T-28B Trojan (OE-ESA) (fot. Michał Banach)
    North American T-28B Trojan (OE-ESA) (fot. Michał Banach)
    North American T-28B Trojan (OE-ESA) (fot. Michał Banach)
    North American T-28B Trojan (OE-ESA) (fot. Michał Banach)
    North American T-28B Trojan (OE-ESA) (fot. Michał Banach)
    North American T-28B Trojan (OE-ESA) (fot. Michał Banach)
    North American T-28B Trojan (OE-ESA) (fot. Michał Banach)
    Erco Ercoupe 415CD (N3330H) (fot. Michał Banach)
    Erco Ercoupe 415CD (N3330H) (fot. Michał Banach)
    North American T-28B Trojan (OE-ESA) (fot. Michał Banach)
    North American T-28B Trojan (OE-ESA) (fot. Michał Banach)
    North American T-28B Trojan (OE-ESA) (fot. Michał Banach)
    North American T-28B Trojan (OE-ESA) (fot. Michał Banach)
    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)
    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)
    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)
    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)
    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)
    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)
    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)
    Beechcraft C-45H Expeditor (OK-BSC) (fot. Michał Banach)
    Erco Ercoupe 415CD (N3330H) (fot. Michał Banach)
    Erco Ercoupe 415CD (N3330H) (fot. Michał Banach)
    Erco Ercoupe 415CD (N3330H) (fot. Michał Banach)
    Erco Ercoupe 415CD (N3330H) (fot. Michał Banach)
    Vans RV-4 - Fireflies Aerobatic Display Team (fot. Michał Banach)
    Vans RV-4 – Fireflies Aerobatic Display Team (fot. Michał Banach)
    Let L-13 Blanik - The Flying Bulls (fot. Michał Banach)
    Let L-13 Blanik – The Flying Bulls (fot. Michał Banach)
    Let L-13 Blanik - The Flying Bulls (fot. Michał Banach)
    Let L-13 Blanik – The Flying Bulls (fot. Michał Banach)
    The Flying Dragons Team (fot. Michał Banach)
    The Flying Dragons Team (fot. Michał Banach)
    Grob G-109B - Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Grob G-109B – Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Grob G-109B - Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Grob G-109B – Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Grob G-109B - Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Grob G-109B – Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Grob G-109B - Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Grob G-109B – Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Grob G-109B - Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Grob G-109B – Aerosparx (fot. Michał Banach)
    Leszno Antidotum Airshow (fot. Michał Niemczyk)
    Leszno Antidotum Airshow (fot. Michał Niemczyk)
    Let L-13 Blanik - The Flying Bulls (fot. Michał Niemczyk)
    Let L-13 Blanik – The Flying Bulls (fot. Michał Niemczyk)
    PZL-Mielec SBLim-2 (SP-YNZ) (fot. Michał Niemczyk)
    PZL-Mielec SBLim-2 (SP-YNZ) (fot. Michał Niemczyk)
    XtremeAir Sbach 342 - The Flying Bulls Aerobatic Team (fot. Michał Niemczyk)
    XtremeAir Sbach 342 – The Flying Bulls Aerobatic Team (fot. Michał Niemczyk)
    The Flying Dragons Team (fot. Michał Niemczyk)
    The Flying Dragons Team (fot. Michał Niemczyk)
    The Flying Dragons Team (fot. Michał Niemczyk)
    The Flying Dragons Team (fot. Michał Niemczyk)
    Leszno Antidotum Airshow (fot. Michał Niemczyk)
    Leszno Antidotum Airshow (fot. Michał Niemczyk)
    Pilatus PC-12/47E (D-FEFY) (fot. Michał Niemczyk)
    Pilatus PC-12/47E (D-FEFY) (fot. Michał Niemczyk)
    Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Niemczyk)
    Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Michał Niemczyk)
    North American T-28B Trojan (OE-ESA) (fot. Michał Niemczyk)
    North American T-28B Trojan (OE-ESA) (fot. Michał Niemczyk)
    North American T-28B Trojan (OE-ESA) (fot. Michał Niemczyk)
    North American T-28B Trojan (OE-ESA) (fot. Michał Niemczyk)
    North American T-28B Trojan (OE-ESA) (fot. Michał Niemczyk)
    North American T-28B Trojan (OE-ESA) (fot. Michał Niemczyk)
    Leszno Antidotum Airshow (fot. Michał Niemczyk)
    Leszno Antidotum Airshow (fot. Michał Niemczyk)
    Grob G-109B - Aerosparx (fot. Michał Niemczyk)
    Grob G-109B – Aerosparx (fot. Michał Niemczyk)
    Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Patrycja Hartman)
    Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Patrycja Hartman)
    Antidotum Leszno Airshow (fot. Patrycja Hartman)
    Antidotum Leszno Airshow (fot. Patrycja Hartman)
    XtremeAir Sbach 342 - The Flying Bulls Aerobatic Team (fot. Patrycja Hartman)
    XtremeAir Sbach 342 – The Flying Bulls Aerobatic Team (fot. Patrycja Hartman)
    Antidotum Leszno Airshow (fot. Patrycja Hartman)
    Antidotum Leszno Airshow (fot. Patrycja Hartman)
    Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Patrycja Hartman)
    Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Patrycja Hartman)
    Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Patrycja Hartman)
    Extra 330 SC (G-IIHL) (fot. Patrycja Hartman)
    Antidotum Leszno Airshow (fot. Patrycja Hartman)
    Antidotum Leszno Airshow (fot. Patrycja Hartman)
    North American T-28B Trojan (OE-ESA) (fot. Patrycja Hartman)
    North American T-28B Trojan (OE-ESA) (fot. Patrycja Hartman)

    Related

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleBreda Ba.27 – włoski chiński myśliwiec
    Next Article Cechy dobrej kamery samochodowej
    blank
    Michał Banach
    • Website
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn

    Gdybym miał spisać wszystkie swoje zainteresowania to nie starczyłoby mi życia. Głównie interesuję się historią, militariami i techniką a także fotografią, ale lista ta mogłaby być znacznie dłuższa. Skończyłem studia na kierunkach stosunki międzynarodowe oraz dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM.

    Related Posts

    Muzeum Techniki Lotniczej i Naziemnej Vyškov

    30 grudnia 20223 Mins Read

    Saab J35 Draken – pierwszy europejski myśliwiec naddźwiękowy

    25 października 20225 Mins Read

    Ostrawa NATO DAY’s 2022 – relacja

    16 października 20224 Mins Read
    Najpopularniejsze
    Artykuły
    18 stycznia 20230

    Wojenna prowizorka – „niszczyciel czołgów” RSO/PaK 40

    Podczas każdego konfliktu zbrojnego, nawet najlepsze armie często sięgają po prowizoryczne rozwiązania, które w krótkim…

    Artykuły
    4 września 20165

    10 najlepszych asów myśliwskich II wojny światowej

    W trakcie II wojny światowej wojna w powietrzu była równie ważna, jak walki na lądzie.…

    Artykuły
    4 stycznia 20230

    Wewnątrz słynnego czołgu T-34/85

    T-34 był jednym z najważniejszych czołgów II wojny światowej. Pojazd ten stał się legendą, a…

    Reklama
    Najnowsze Artykuły
    1 lutego 2023

    Muzyka pop na winylach. Te albumy musisz mieć!

    31 stycznia 2023

    Brytyjski czołg podstawowy FV4201 Chieftain

    30 stycznia 2023

    Kuna – najstarszy pływający lodołamacz rzeczny na świecie

    29 stycznia 2023

    Pancerniki typu Iowa

    28 stycznia 2023

    Genex Tower – Zachodnia Brama Belgradu

    Reklama




    Losowe
    Artykuły
    7 sierpnia 20222

    Rumuńska fregata Marasesti

    Fregata Marasesti przez lata była najważniejszym okrętem wojennym rumuńskiej floty. Początkowo miała być krążownikiem lotniczym,…

    Artykuły
    15 kwietnia 20210

    Chemin de fer de Petite Ceinture – opuszczona linia kolejowa w Paryżu

    Przechadzając się paryskimi uliczkami można natrafić na wiele śladów przeszłości, często ukrytych między budynkami i…

    Artykuły
    6 września 20160

    Solar Impulse 2 – dookoła świata na bateriach słonecznych

    W marcu 2015 roku z lotniska Abu Zabi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich wystartował napędzany energią…

    Artykuły
    13 października 20180

    Latające samochody Convair Model 116 i 118

    Wraz z rosnącą popularnością lotnictwa i samochodów w latach 30. XX wieku, pojawił się pomysł…

    Artykuły
    11 stycznia 20206

    Mercedes-Benz T80 – zbudowany do bicia rekordów

    W drugiej połowie lat 30. w nazistowskich Niemczech rozpoczęto budowę samochodu wyścigowego, który miał tylko…

    Dołącz do nas na Facebooku
    SmartAge.pl
    O nas
    O nas

    SmartAge.pl - Portal ludzi ciekawych świata powstał w 2014 roku. Na stronie znajdziecie liczne artykuły, ciekawostki, recenzje, wywiady, oraz wiele więcej. Piszemy o rzeczach znanych i nieznanych, o tym co było pierwsze, największe, najlepsze, albo też ostatnie, najmniejsze i najgorsze. Wszystko to podane w ciekawej i zwięzłej formie. SmartAge.pl jest zarejestrowany w międzynarodowym systemie informacji o wydawnictwach ciągłych i oznaczony symbolem ISSN 2391-7342

    Facebook Twitter Instagram LinkedIn RSS
    • Strona główna
    • Kontakt
    • Reklama
    • O nas
    • Regulamin
    • Polityka Prywatności
    • RODO
    © Copyright by SmartAge Media Sp. z o.o. 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone. SmartAge.pl ISSN 2391-7342

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.