Pokaż 1 z 14
Logo firmy jest jednym z najważniejszych elementów budujących rozpoznawalność danej marki. Nawet najlepsze produkty nie zyskają popularności, jeśli nie zapadną w pamięci. Proces tworzenia loga firmy jest dla zwykłego konsumenta jedynie kwestią zaprojektowania jakiejś grafiki. W praktyce to bardzo skomplikowany proces, w którym często bierze udział wiele osób. Efektem tych prac są często ukryte przesłania zamieszczone w logach.
Dobre logo nie tylko ładnie wygląda, ale również zapada w pamięci i ma swoją historię. W przypadku wielkich firm, z długoletnią tradycją loga kształtowały się latami i przechodziły liczne zmiany. Efektem tych działań są ukryte w znakach graficznych znaczenia, których często nie widać na pierwszy rzut oka, ale gdy wreszcie dowiemy się o co chodzi, wszystko staje się oczywiste.
Chyba musimy pomyśleć jak przerobić logo naszego portalu…
Discover more from SmartAge.pl
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Pokaż 1 z 14