Prawidłowo zaplanowana i przeprowadzona kampania reklamowa, ma duży wpływ na wyniki sprzedażowe firmy. Oprócz działań przeprowadzanych w internecie, warto zdecydować się również na tradycyjne formy reklam. Plakaty i banery mogą przyczynić się do zwiększenia zainteresowania ofertą, a nowocześniejszym formatem takiego przekazu są rollupy. Co warto o nich wiedzieć?

Co to jest rollup?

Rollupy to nośniki informacji reklamowych, które stanowią alternatywę dla tradycyjnych plakatów. Stojaki reklamowe wykonane są z aluminiowego stelaża, na którym umieszczony jest wydruk zawierający niezbędne informacje. Firmy takie jak OpenPrint.pl zajmują się produkcją rollupów, dzięki czemu zarówno wysokość stelaża, jak i wielkość grafiki, można dopasować do własnych potrzeb. Stojaki reklamowe pozwalają w ciekawy sposób wyeksponować grafikę i przyciągnąć nowych klientów.

Gdzie sprawdzi się rollup reklamowy?

Stojaki reklamowe to uniwersalny nośnik informacji, dlatego nie muszą być wykorzystane tylko do celów promocyjnych. Rollup reklamowy świetnie sprawdzi się podczas eventów branżowych, konferencji czy targów. Rollup może stanowić uzupełnienie kampanii marketingowej o kolejny element promocyjny, co pozwala zwiększyć zasięg reklamy. Stojaki reklamowe wykorzystuje się wszędzie tam, gdzie potrzeba przekazać najważniejsze informacje odbiorcom.

Rollupy przydają się podczas wszelkiego rodzaju konferencji i targów

Rollupy przydają się podczas wszelkiego rodzaju konferencji i targów

Jaka jest cena rollupów?

W zależności od potrzeb, parametry rollupów mogą się między sobą różnić, co bezpośrednio wpływa na ich cenę. Na całkowity koszt rollupów składa się ich wielkość, zastosowanie elementów dodatkowych oraz rodzaj użytych materiałów. Należy pamiętać, że cena rollupów będzie wyższa w przypadku zastosowania wysokiej jakości wydruku oraz trwałych materiałów. Warto jednak zainwestować więcej pieniędzy, gdyż można wtedy mieć pewność, że rollup będzie służył przez długi czas. Dodatkowo wysoka jakość wydruku sprawi, że rollup zostanie zauważony przez potencjalnych klientów firmy.

Jak zaprojektować rollup reklamowy?

Aby stojak wystawienniczy należycie spełnił swoją funkcję, musi zostać dobrze zaprojektowany. Należy zadbać o to, aby wszystkie elementy do siebie pasowały i zawierały ważne informacje dla odbiorcy. Jeżeli chodzi o rollup, wymiar powinny być dopasowane do grafiki oraz przedsięwzięcia, podczas którego będzie prezentowany rollup. Zbyt mała powierzchnia może sprawić, że całość nie będzie wyglądała estetycznie, a przekaz będzie słabo widoczny z dalszej odległości.

Rollupy można ustawić np. w wejściu do budynku w którym odbywa się spotkanie lub konferencja

Rollupy można ustawić np. w wejściu do budynku w którym odbywa się spotkanie lub konferencja

Komu zlecić druk rollupów?

Na rynku istnieje wiele firm, które zajmują się produkcją materiałów reklamowych. Druk rollupów warto zlecić profesjonalistom, którzy zajmą się również opracowaniem projektu graficznego. Pozwoli to dopasować grafikę do powierzchni rollupa oraz zaprojektować ją tak, aby była atrakcyjna dla odbiorcy. Stojaki wystawiennicze mogą zostać wyposażone w dodatkowe elementy takie jak podświetlenie, co pozwoli lepiej wyeksponować przekaz. Składając zamówienie warto więc zapytać o możliwość doposażenia rollupów w części poprawiające ich estetykę.

Czy warto inwestować w rollupy reklamowe?

Każda forma promocji jest dobra, o ile przekłada się na poprawę wyników sprzedażowych. Rollup można wykorzystać na wiele sposobów, dlatego nie musi być używany tylko podczas kampanii promocyjnej. Estetycznie wykonana grafika i dobrze zaplanowany projekt sprawią, że informacje zostaną przekazane w ciekawej formie. Rollupy to idealny sposób na promocję marki i komunikację z klientami, dlatego warto w nie zainwestować w swojej firmie.

Podziel się.