W dobie wszechobecnej reklamy, atakowani z każdej strony przez treści zachęcające nas do wydawania pieniędzy, czasami pojawia się reklama, na której warto zawiesić oko. Tak jest w przypadku firmy Burberry i ich reklamy z okazji 160-lecia istnienia firmy.

Reklama w formie zwiastuna filmu to stosunkowo nietypowe zagranie. Zwłaszcza, że po obejrzeniu tego filmiku autentycznie chciałoby się zobaczyć taki film. Filmik poświęcony jest Thomasowi Burberry, twórcy domu mody Burberry.

Reżyserem klipu jest Asif Kapadia, a w rolach głównych wystąpili Domhnall Gleeson, Sienna Miller, Dominic West i Lily James. Muzyka: “Diminuendo” Lawless feat. Britt Warner

Takie reklamy to można oglądać, prawda?

Podziel się.

O autorze

Michał Banach

Gdybym miał spisać wszystkie swoje zainteresowania to nie starczyłoby mi życia. Głównie interesuję się historią, militariami i techniką a także fotografią, ale lista ta mogłaby być znacznie dłuższa. Skończyłem studia na kierunkach stosunki międzynarodowe oraz dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM.