SmartAge.pl
    Facebook Twitter Instagram LinkedIn
    Facebook Twitter Instagram LinkedIn RSS
    SmartAge.pl
    • Technika
      1. Militaria
      2. Lotnictwo
      3. Motoryzacja
      4. Kosmos
      5. Statki i okręty
      6. Kolej
      7. Transport
      Featured
      5 marca 202311 Mins Read1K Views

      Gloster Meteor – pierwszy aliancki odrzutowiec

      Recent
      20 marca 2023

      PZL.44 Wicher – stracona nadzieja PLL LOT

      19 marca 2023

      Rola samochodów retro z dużymi silnikami we współczesnej kulturze motoryzacyjnej

      18 marca 2023

      Ty23 – najliczniej produkowane polskie parowozy

    • Historia
      1. Katastrofy
      2. Polityka
      3. Terroryzm
      4. Sylwetki
      Featured
      5 marca 202311 Mins Read1K Views

      Gloster Meteor – pierwszy aliancki odrzutowiec

      Recent
      20 marca 2023

      PZL.44 Wicher – stracona nadzieja PLL LOT

      19 marca 2023

      Rola samochodów retro z dużymi silnikami we współczesnej kulturze motoryzacyjnej

      18 marca 2023

      Ty23 – najliczniej produkowane polskie parowozy

    • Technologia
      1. Internet i komputery
      2. Fotografia
      3. Gadgety
      4. Nauka
      5. Drony
      6. Gry komputerowe
      Featured
      1 marca 20224 Mins Read57 Views

      Sea Shadow – eksperymentalny okręt w technologii stealth

      Recent
      3 marca 2023

      Najlepsza giełda kryptowalut – gdzie najlepiej inwestować w kryptowaluty?

      26 lutego 2023

      Wybór audofilskiego audio dla początkujących – na co zwrócić uwagę?

      16 lutego 2023

      Jakie funkcje oferują współczesne telewizory?

    • Lifestyle
      1. Podróże
      2. Miejsca
      3. Sport
      4. Rozrywka
      5. Kultura
      6. Zabawki
      7. Zdrowie
      8. Jedzenie
      Featured
      6 maja 20216 Mins Read22 Views

      Ubrania do zadań specjalnych – Helikon-Tex Woodland i Tiger Stripe

      Recent
      21 marca 2023

      Jak dbać o tulipany?

      17 marca 2023

      Jak przenieść zniżki OC z Polski do Holandii?

      12 marca 2023

      Malowniczy Hotel Belvédère

    • Biznes
      1. Historia znanych marek
      2. Media
      3. Przemysł
      4. Reklama
      Featured
      30 grudnia 201910 Mins Read146 Views

      Złomowanie statków w XXI wieku

      Recent
      18 marca 2023

      Ty23 – najliczniej produkowane polskie parowozy

      17 marca 2023

      Jak przenieść zniżki OC z Polski do Holandii?

      11 marca 2023

      Eksplozja w Oppau (1921)

    • Recenzje
      1. Gry komputerowe
      2. Gry planszowe
      3. Gry karciane
      4. Filmy
      5. Książki
      6. Sprzęt
      Featured
      9.0
      1 października 20164 Mins Read6 Views

      Żywioł. Deepwater Horizon – recenzja

      Recent
      6.6
      6 marca 2023

      7 Cudów Świata: Pojedynek – recenzja

      8.3
      3 marca 2023

      Sagrada – recenzja

      6.2
      8 lutego 2023

      Tajniacy – recenzja

    • Redakcja
      • O nas
      • Reklama
    • Kontakt
    SmartAge.pl
    You are at:Strona główna » Rozszerzona rzeczywistość w (najmniejszym) detalu – jak wykorzystać AR w sklepach detalicznych?
    Gadgety

    Rozszerzona rzeczywistość w (najmniejszym) detalu – jak wykorzystać AR w sklepach detalicznych?

    Artykuł SponsorowanyBy Artykuł Sponsorowany2 lutego 2022Updated:2 lutego 2022Brak komentarzy2 Mins Read
    Facebook Twitter Email Pinterest LinkedIn Tumblr
    Rozszerzona rzeczywistość w (najmniejszym) detalu – jak wykorzystać AR w sklepach detalicznych?
    Rozszerzona rzeczywistość w (najmniejszym) detalu – jak wykorzystać AR w sklepach detalicznych?
    Coraz więcej sieci handlowych zaczyna postrzegać rozszerzoną rzeczywistość jako sposób na połączenie wszystkiego, co najlepsze w e-commerce i sprzedaży stacjonarnej. Jak rozwijają się technologie związane z AR (Augmented Reality) i jaki mają wpływ na handel detaliczny?

    Elementy rozszerzonej rzeczywistości: gadżet czy sposób na wygodne zakupy?

    Rozszerzona rzeczywistość może bez problemu przenikać się w sklepie z elementami świata realnego. Elementy wirtualne nie muszą być dla nich konkurencją ani zagrożeniem – pod warunkiem, że będą stanowiły część dobrze przemyślanego i zaplanowanego systemu.

    Wprowadzanie rozszerzonej rzeczywistości nie powinno być podyktowane wyłącznie modą czy kwestiami wizerunkowymi. Jeśli w sklepie pojawią się jedynie pojedyncze, niepowiązane ze sobą elementy AR, to rzeczywiście będzie je można traktować tylko jako ciekawy gadżet.

    Wyraźnie widać, jak ważne przy wdrożeniu rozszerzonej rzeczywistości w handlu detalicznym jest wsparcie specjalistów. To oni pomogą wybrać z szeregu dostępnych rozwiązań te najbardziej potrzebne klientom.

    AR w handlu: nie jutro, ale już dziś

    Jakie rozwiązania w ramach AR mają do dyspozycji przedstawiciele handlu detalicznego już teraz? Oto kilka przykładów:

    • Marka odzieżowa TimberLand wprowadziła w swoich sklepach wirtualne przymierzalnie – wykorzystuje w nich oprogramowanie, które sczytuje kształt sylwetki i rysy twarzy klienta, a następnie pokazuje, jak będzie wyglądał w danym zestawie ubrań.
    • IKEA Place – to aplikacja, która pozwala sprawdzić, jak dany mebel będzie się prezentował w pomieszczeniu. Wykorzystuje technologię 3D, dzięki której można ustawiać mebel w dowolnym miejscu pokoju.
    • W salonach optycznych Ray-Ban wykorzystuje się aplikację, która wykonuje mapowanie twarzy klienta. Następnie tworzy ona obraz, na który można nakładać wybrane modele okularów.

    Augmented Reality

    Czy konsumenci są gotowi na rozszerzoną rzeczywistość?

    Świadome technologicznie marki dostrzegają już, jak rozszerzona rzeczywistość pozwala klientom na doświadczenie produktu przed zakupem. A co na to sami klienci?

    Rozszerzona rzeczywistość nie bez powodu pojawia się w branżach, w których klientami są najczęściej osoby młode: sklepach z odzieżą, obuwiem, elektroniką. Pokolenie Z jest doskonale obyte z technologiami, a obecność rozwiązań AR w sklepie to dla nich ułatwienie podczas zakupów. Wdrażając elementy rozszerzonej rzeczywistości, warto jednak mieć na uwadze grupę docelową marki. Jeśli klientami są osoby starsze, nieufne wobec rozwiązań takich jak skanowanie twarzy czy zbieranie danych na temat zakupów, lepiej stosować takie rozwiązania z umiarem.

    W Polsce AR w handlu detalicznym to nadal nowość, ale w ciągu kilku lat można się spodziewać w tej branży dużych zmian. Chcesz brać w nich aktywny udział? Dołącz do zespołu GlobalLogic i twórz aplikacje wykorzystujące możliwości AR!

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Reddit WhatsApp
    Previous ArticleVolkswagen Karmann Ghia – niesportowy samochód sportowy
    Next Article Medium Mark A Whippet – pierwszy brytyjski czołg szybki
    blank
    Artykuł Sponsorowany

    Powiązane

    5 listopada 20223 Mins Read10 Views

    Zbliża się Black Friday – sprawdź dlaczego warto zaczekać z zakupami modowymi na ten okres?

    By Artykuł Sponsorowany0
    7 listopada 20202 Mins Read1 Views

    Wymiana starego materaca na nowy

    By Artykuł Sponsorowany0
    1 stycznia 20206 Mins Read1 Views

    Podsumowanie roku 2019

    By Michał Banach0
    28 października 20193 Mins Read

    Terminale płatnicze to wygodne i szybkie płatności bezgotówkowe!

    By Artykuł Sponsorowany0
    Najpopularniejsze
    Artykuły
    8 marca 20232 Mins Read19K Views

    Zapomniana elektryczna lokomotywa EP23

    W latach 70. polska kolej przechodziła olbrzymią transformację. Postępująca elektryfikacja sprawiła, że parowozy stopniowo wychodziły…

    Artykuły
    23 lutego 20239 Mins Read12K Views

    PZL I-22 Iryda – szansa, nadzieje i kontrowersje

    Historia samolotu szkolno-bojowego PZL I-22 Iryda chyba zawsze będzie budzić emocje i burzliwe dyskusje. Samolot…

    Artykuły
    25 lutego 20233 Mins Read6K Views

    Strzała i Reduta – radzieckie mobilne bunkry

    Jednym z problemów na współczesny polu walki jest ochrona punktów dowodzenia, które zawsze są priorytetowymi…

    Reklama
    Najnowsze Artykuły
    21 marca 2023

    Jak dbać o tulipany?

    20 marca 2023

    PZL.44 Wicher – stracona nadzieja PLL LOT

    19 marca 2023

    Rola samochodów retro z dużymi silnikami we współczesnej kulturze motoryzacyjnej

    18 marca 2023

    Ty23 – najliczniej produkowane polskie parowozy

    17 marca 2023

    Jak przenieść zniżki OC z Polski do Holandii?

    Reklama




    Losowe
    Artykuły
    20 sierpnia 20172 Mins Read6 Views

    Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet

    Mercedes zaprezentował w zeszłym roku swój concept Vision Mercedes-Maybach 6. Samochód dzięki swojemu niesamowitemu designowi…

    Artykuły
    25 stycznia 20172 Mins Read11 Views

    Tatra JK 2500 – zapomniany projekt Juliusa Kubinskiego

    Chociaż żelazna kurtyna skutecznie podzieliła Europę po II wojnie światowej pod każdym względem, wielu konstruktorów…

    Artykuły
    30 grudnia 20165 Mins Read53 Views

    Zatonięcie RMS Empress of Ireland (1914)

    W nocy z 28 na 29 maja 1914 roku zatonął liniowiec RMS Empress of Ireland.…

    Artykuły
    19 października 20182 Mins Read

    Smartwear – inteligentne akcesoria dla aktywnych

    Smartwear to inteligentne dodatki przeznaczone do noszenia na ciele. Te wielozadaniowe gadżety umożliwiają szybki i…

    Artykuły
    11 kwietnia 20185 Mins Read2 Views

    Estońskie okręty podwodne Kalev i Lembit

    Chociaż Estonia nie posiadała w okresie międzywojennym znaczących sił zbrojnych, Estońska Marynarka Wojenna (Eesti Merevägi)…

    Dołącz do nas na Facebooku
    SmartAge.pl
    O nas
    O nas

    SmartAge.pl - Portal ludzi ciekawych świata powstał w 2014 roku. Na stronie znajdziecie liczne artykuły, ciekawostki, recenzje, wywiady, oraz wiele więcej. Piszemy o rzeczach znanych i nieznanych, o tym co było pierwsze, największe, najlepsze, albo też ostatnie, najmniejsze i najgorsze. Wszystko to podane w ciekawej i zwięzłej formie. SmartAge.pl jest zarejestrowany w międzynarodowym systemie informacji o wydawnictwach ciągłych i oznaczony symbolem ISSN 2391-7342

    Facebook Twitter Instagram LinkedIn RSS
    • Strona główna
    • Kontakt
    • Reklama
    • O nas
    • Regulamin
    • Polityka Prywatności
    • RODO
    © Copyright by SmartAge Media Sp. z o.o. 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone. SmartAge.pl ISSN 2391-7342

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.