Przedsiębiorstwa transportowe w żadnym wypadku nie mogą sobie pozwolić na opóźnienia z tytułu zepsutego samochodu. Zawalanie terminów i brak realizacji powierzonego zadania na czas sprawi, że klienci stracą do danej firmy zaufanie i pójdą do konkurencji, przez co może ona utracić płynność finansową i zbankrutować. Warto ustrzec się przed problemami związanymi z zepsutym samochodem i wykupić polisę dla kierowców zatrudnionych w przedsiębiorstwie.
Każdy ma prawo do błędu
Żaden człowiek nie jest nieomylny i nawet doświadczony kierowca z kilkunastoletnim stażem może się pomylić. Nie ma problemu, gdy usterka jest na tyle mała, że można ją usunąć w godzinę, a koszt naprawy będzie znikomy. Sytuacja komplikuje się w momencie, gdy szkody uniemożliwiają dalszą pracę, pojazd trzeba na kilka dni odstawić do warsztatu, a usunięcie usterki wyniesie kilkanaście tysięcy. Dla niewielkiej firmy, bez ogromnego zaplecza finansowego może być to początkiem końca.
Jeden niesprawny samochód to utrata zlecenia, do którego realizacji był przypisany. Każdy dzień przestoju generuje straty i odpycha zniecierpliwionych klientów. Nie da się ukryć, że taka awaria może bardzo pogrążyć firmę. Gdy dojdzie do wypadku nie ma sensu szukać winnego, bo co się stało to się nie odstanie. Tego typu sytuacje trzeba przewidzieć wcześniej i ustrzec się przed ich konsekwencjami wykupując dobrą polisę od nieszczęśliwych wypadków.
Ubezpieczenie ubezpieczeniu nierówne
Kupując polisę warto dokładnie przyjrzeć się całej ofercie i sytuacjom jakie obejmuje. Nie każde ubezpieczenie działa w przypadku błędów popełnionych przez zatrudnionych w firmie kierowców, może na przykład obowiązywać jedynie, gdy stłuczka czy wypadek powstanie na skutek działań innego uczestnika ruchu drogowego. Inaczej jest w przypadku www.insurancefactory.co.uk/motortrade-insurance/. To ubezpieczenie obejmuje szereg nieszczęśliwych zdarzeń, jakie mogą mieć miejsce na drodze i nie tylko.
Ogromnym jego atutem jest szybkość wypłaty rekompensaty finansowej z racji poniesionych strat. Pieniądze wpływają na konto wnioskodawcy do kilku dni od zgłoszenia problemu, bez konieczności wskazywania winnego czy dostarczania dziesiątek poświadczeń szkód. Ubezpieczyciel wycenia szkodę i wypłaca odpowiednio wysoką kwotę, dzięki której właściciel firmy transportowej będzie mógł w miarę możliwości jak najszybciej uporać się z usterką i tym samym przywrócić firmie płynność finansową.
Discover more from SmartAge.pl
Subscribe to get the latest posts sent to your email.