Tegoroczny Super Bowl już za nami, warto więc podsumować najciekawsze i najlepsze reklamy. W tym roku nie ma kategorii najdziwniejszych, ponieważ raczej żadna z reklam nie była jakoś specjalnie nietypowa. Zamiast tego mamy kilka fajnych zwiastunów.

W tym roku cena 30-sekundowej reklamy wynosiła około 5 mln dolarów. Mimo to na liście firm, które postanowiły zareklamować się przy okazji tego wielkiego wydarzenia sportowego w USA znalazło się sporo mniejszych firm i debiutantów. Nie wszystkim wyszło to jednak tak jak powinno.

Największe firmy jak zwykle przygotowały reklamy z przesłaniem i często z znanymi aktorami w rolach głównych. Kilka firm postanowiło natomiast pójść na przekór modzie i zrobiło wręcz brutalne i wyjątkowo proste reklamy. Wbrew pozorom na tle konkurencji wyróżnili się takim podejściem.

Podziel się.

O autorze

Michał Banach

Gdybym miał spisać wszystkie swoje zainteresowania to nie starczyłoby mi życia. Głównie interesuję się historią, militariami i techniką a także fotografią, ale lista ta mogłaby być znacznie dłuższa. Skończyłem studia na kierunkach stosunki międzynarodowe oraz dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM.

  • Łukasz Kuliberda

    Reklama Audi żenująca. Myślałem, że Old Spice bez Terrego Crewsa będzie słaba, ale jest świetna. Muzyka z Piratów, to pewnie Johny Cash?

Google+