Dotychczas kupowałeś bilety komunikacyjne w tradycyjnej formie papierowej? W takim przypadku warto sprawdzić, czy w twoim mieście nie wprowadzono możliwości nabycia ich przez telefon. To wygodne rozwiązanie, które pozwala na zaoszczędzanie czasu i pieniędzy!

Chyba każdemu korzystającemu z autobusów i tramwajów zdarzyła się sytuacja, gdy nie mieliśmy pod ręką biletu do skasowania. Trzeba wówczas udać się do kiosku albo automatu biletowego aby tam zakupić bilet. Niestety nie zawsze jest to możliwe – kioski mogą być zamknięte, automat może nie działać lub po prostu nie mamy przy sobie gotówki.

Możliwość zakupienia biletów komunikacyjnych przez telefon to świetna alternatywa – możemy wtedy załatwić wszystko na swoim smartfonie. Wystarczy tylko parę kliknięć aby mieć ważny bilet!

Możliwość kupienia biletów komunikacji miejskiej przez telefon to szybkie i wygodne rozwiązanie
Możliwość kupienia biletów komunikacji miejskiej przez telefon to szybkie i wygodne rozwiązanie

Jak działają aplikacje do kupna biletów przez telefon?

Jedną z popularnych aplikacji do zakupu biletów jest mPay, która dostępna jest już w kilkudziesięciu różnych miastach w Polsce, między innymi w Krakowie, Warszawie oraz w Łodzi. Aby skorzystać z aplikacji wystarczy pobrać ją na swój telefon i założyć konto.

Aby zakupić bilet na telefon, musimy wybrać odpowiadającą nam formę płatności. W mPay do dyspozycji mamy dwie metody – elektroniczna portmonetka albo karta płatnicza. Elektroniczną portmonetkę doładowujemy przelewem i następnie możemy korzystać ze znajdujących się w niej środków – gdy się skończą, musimy ją ponownie uzupełnić. W przypadku karty płatniczej nie musimy doładowywać konta – pieniądze są pobierane automatycznie z naszego konta bankowego, do którego została wystawiona karta.

Czy kupowanie biletów przez telefon jest bezpieczne?

Aplikacja mPay jest nie tylko wygodna w używaniu, ale również bardzo bezpieczna. Transakcje prowadzone są na bazie sprawdzonych procedur i algorytmów z wykorzystaniem sieci telefonii komórkowej.

Ponadto każda transakcja wymaga potwierdzenia indywidualnym kodem PIN albo kodem CVC2 lub CVV zdefiniowanym przez użytkownika. Możemy także samodzielnie ustalić, od jakich wartości kod ten jest wymagany.

Wspieraj SmartAge.pl na Patronite
Udostępnij.